Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken? Ik heb December 2018 de Ryzen 2600 gehaald. Het is een super fijne cpu alleen merk ik dat ik wat tekort kom. Ik ben veel bezig met game development (groot en klein schalig), ik merk dat dingen zoals renderen van 3d objecten/modelen(en meer/andere dingen) langer duren dan ik zou willen.
Ik ben erachter gekomen dat dit vooral komt door de cpu die ik nu gebruik en niet zo zeer de gpu die ik gebruik. Mijn vraag is als de Ryzen 3950x een waardige upgrade zal zijn voor mijn doel einden
Ook game ik uiteraad veel en weet dat deze cpu overkill daarvoor is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ryzen 2600
gtx 1080
32gb ram 3200mghz
MSI x470 gaming pro
Corsair rm850x voeding
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken? Ik heb December 2018 de Ryzen 2600 gehaald. Het is een super fijne cpu alleen merk ik dat ik wat tekort kom. Ik ben veel bezig met game development (groot en klein schalig), ik merk dat dingen zoals renderen van 3d objecten/modelen(en meer/andere dingen) langer duren dan ik zou willen.
Ik ben erachter gekomen dat dit vooral komt door de cpu die ik nu gebruik en niet zo zeer de gpu die ik gebruik. Mijn vraag is als de Ryzen 3950x een waardige upgrade zal zijn voor mijn doel einden
Ook game ik uiteraad veel en weet dat deze cpu overkill daarvoor is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ryzen 2600
gtx 1080
32gb ram 3200mghz
MSI x470 gaming pro
Corsair rm850x voeding
[ Voor 7% gewijzigd door Fusi0nking op 18-01-2020 15:30 ]