hoi ik ben pjotr (15). en wil mijn eerste pc gaan bouwen. ik heb een budget van 800 tot 900 euro. zie lijst voor de onderdelen die ik op dit moment in gedachten heb. ik heb een 144hz aoc monitor en een goed toetsenbord en muis. (logitech g pro wireless & razer ornata chroma) mijn vraag is zijn er onderdelen waarvan je denkt dit klopt niet of moet je veranderen. dat hoor ik graag. ik gebruik hem voor gamen, schoolwerk, en soms videobewerken. en is 600w voldoende voeding of overkill? alvast bedankt. ook is de ssd de 500gb versie
Vraag
Alle reacties
Anoniem: 320788
Je mist een mamabord. Cpu. Gpu. Geheugen. Kastpj8tr schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 12:22:
hoi ik ben pjotr (15). en wil mijn eerste pc gaan bouwen. ik heb een budget van 800 tot 900 euro. zie lijst voor de onderdelen die ik op dit moment in gedachten heb. ik heb een 144hz aoc monitor en een goed toetsenbord en muis. (logitech g pro wireless & razer ornata chroma) mijn vraag is zijn er onderdelen waarvan je denkt dit klopt niet of moet je veranderen. dat hoor ik graag. ik gebruik hem voor gamen, schoolwerk, en soms videobewerken. en is 600w voldoende voeding of overkill? alvast bedankt. ook is de ssd de 500gb versie
@pj8tr Wat was er niet duidelijk aan mijn reactie op je vorige topic? Graag dus even dat topic aanpassen en geen nieuw topic openen (en ook nogmaals in het verkeerde forum)
Advies over deze pc
Advies over deze pc
[ Voor 25% gewijzigd door Microkid op 18-01-2020 12:30 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Dit topic is gesloten.