N.a.v. een hoofdtelefoontest die onlangs op tweakers vermeld werd toog ik 2 weken terug naar de Staffhorst hier op de hoek (Utrecht). Na een middagje Sennen en AGK-en kwam ik tot de conclusie dat de Sennheiser HD 570 voor mij de headset was. Helaas was de testversie ook tevens de laatste versie voorradig. Dan maar bestellen via een filiaal. Nieuwegein barstte nog van de sets dus wij bellen wel bij binnenkomst. Nou, niet dus. Na zelf gebeld te hebben de week erna kreeg ik te horen dat er inderdaad eentje was binnengekomen. Dus ik naar de $taffhorst maar helaas. Ze konden hem nergens vinden. "Bestel hem dan maar opnieuw". Dat kon. "Kijk" zegt de goede jongen en legt uit dat hij nu in de wacht stond en zodra het systeem er een vond de bestelling geheel automatisch verwerkt zou worden. "Prima", de techniek stond voor niets. Ware het niet dat de bestelling nog wel manueel geactiveerd moest worden middels de alom bekende enter knop. Deze week eerder van mijn werk naar huis gegaan vanwege De Binnenkomst van de set. Na mijn relaas gedaan te hebben over de keer er voor, volgde een korte speurtocht naar de set die ook nu als "aanwezig" aangeduid werd. Vriendelijk wordt uitgelegd dat er nog 19 aanwezig zijn in de andere RAF filialen. "Bestelling komt na 4 dagen binnen". O ja, op zaterdag wordt er niet geleverd. Fijn, dat wordt dus op koopavond (donderdag) pas weer een poging wagen. 
Mijn vraag na dit alles is of dit eerder regel dan uitzondering is? Aangezien ik nog iets van Yamaha en Chario op mijn lijstje heb staan (de Senn. was eigenlijk bedoeld als start van al dat moois) wilde ik dit eigenlijk wel weten alvorens ik mij veel meer ellende op de hals haal doordat bestellingen niet of verkeerd doorkomen. Graag hoor ik iets hierover.
Mijn vraag na dit alles is of dit eerder regel dan uitzondering is? Aangezien ik nog iets van Yamaha en Chario op mijn lijstje heb staan (de Senn. was eigenlijk bedoeld als start van al dat moois) wilde ik dit eigenlijk wel weten alvorens ik mij veel meer ellende op de hals haal doordat bestellingen niet of verkeerd doorkomen. Graag hoor ik iets hierover.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford