Ik heb onlangs een 2e hands Bose Companion 20 setje gekocht voor bij mijn PC. Ik ben zo onder de indruk, dat ik er nog eentje wil kopen voor bij de TV. Iets teveel bas maar dat heb ik er gewoon uitgehaald met PulseEffects op de PC.
Bij de TV heb ik nu Mordaunt Short front speakers en een Yamaha YST-FSW050 subwoofer staan. Ze staan aangesloten op een Marantz NR1504 receiver.
Verder zitten er op de receiver aangesloten met HDMI:
De Marantz en Yamaha nemen eigenlijk teveel ruimte in binnen het meubel, en we zijn ze liever kwijt dan rijk.
Maar hoe kunnen we dan nog gebruik maken van de Apple TV en DVD?
Ons ideale plaatje ziet er uit als volgt:
Radio luisteren op een simpele manier is ook belangrijk. Streamen via internet zou prima zijn maar dan wel zonder tussenkomst van TV en een stream vanuit bv een smartphone.
Ik ben een beetje een noob op dit gebied, en heb geen idee of het uberhaupt bestaat. Hopelijk kunnen jullie mij vooruit helpen. Alvast bedankt.
Bij de TV heb ik nu Mordaunt Short front speakers en een Yamaha YST-FSW050 subwoofer staan. Ze staan aangesloten op een Marantz NR1504 receiver.
Verder zitten er op de receiver aangesloten met HDMI:
- Apple TV 4 64GB
- Panasonic TV
- DVD Speler
De Marantz en Yamaha nemen eigenlijk teveel ruimte in binnen het meubel, en we zijn ze liever kwijt dan rijk.
Maar hoe kunnen we dan nog gebruik maken van de Apple TV en DVD?
Ons ideale plaatje ziet er uit als volgt:
- Apple TV 4 64GB
- Panasonic TV
- DVD Speler
- Alle drie aangesloten op een Bose Companion 20 set
Radio luisteren op een simpele manier is ook belangrijk. Streamen via internet zou prima zijn maar dan wel zonder tussenkomst van TV en een stream vanuit bv een smartphone.
Ik ben een beetje een noob op dit gebied, en heb geen idee of het uberhaupt bestaat. Hopelijk kunnen jullie mij vooruit helpen. Alvast bedankt.