Aansluiten Philips Hue Go Portable V2 bluetooth

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1326384

Topicstarter
Hallo,

Wellicht kan iemand mij helpen want ik kom er niet meer uit. Een maandje geleden heb ik een rails met 6 Philips Hue Bluetooth lampen opgehangen en aangesloten met de Hue Bluetooth app. Dit werkt allemaal perfect dus vandaag de Hue Go Portable V2 bluetooth lamp gekocht voor wat meer sfeer.

Het lukt mij om deze toe te voegen in de app alleen dan wordt er 1 spot eruit gegooid en blijft deze op verbinding maken/mislukt staan(blijft wel branden maar reageerd niet meer)

Ik heb het volgende geprobeerd:
-Hue Go Portable V2 bluetooth weer verwijderd uit app en dan wordt de spot weer automatisch verbonden. Voeg ik de Hue Portable V2 weer toe dan wordt weer de verbinding verbroken van 1 spot. Dit rouleert trouwens ook het is niet een vaste spot.
-Heb ook de spot uit app verwijderd die dan geen verbinding heeft en opnieuw toegevoegd maar dit werkt ook niet.
-Lampen uitgeschakeld met de wandschakelaar en dan weer via de app de lamp geprobeerd toe te voegen.
-Heb de Hue app compleet verwijderd van telefoon en alle lampen opnieuw toegevoegd maar er blijft nog steeds 1 spot op verbinding maken... staan.

Het zijn 7 lampen in totaal en je kunt er MAX 10 aansluiten met de Hue Bluetooth app dus het zou wel moeten werken.

Iemand ervaring of tips met wat ik zou kunnen doen om alle 7 lampen (6 Hue spots en hue Portable) te verbinden in de Philips Hue Bluetooth app.

Alvast bedankt!