Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van de Samsung HW-Q80R en wil deze nu uitbreiden met een setje draadloze rear speakers.
Samsung zelf biedt de SWA-9000s aan, maar ik lees slechte ervaringen hier mee.
Heeft er iemand ervaring met deze combi of weet er iemand een goed alternatief voor deze rear speakers, die natuurlijk wel volledig compatible dient te zijn met de Samsung HW-Q80R?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCHWEPPES
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-05 10:17
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 20:38:
Ik ben in het bezit van de Samsung HW-Q80R en wil deze nu uitbreiden met een setje draadloze rear speakers.
Samsung zelf biedt de SWA-9000s aan, maar ik lees slechte ervaringen hier mee.
Heeft er iemand ervaring met deze combi of weet er iemand een goed alternatief voor deze rear speakers, die natuurlijk wel volledig compatible dient te zijn met de Samsung HW-Q80R?
Hele goede vraag, dit is voor mij namelijk de reden geweest geen HW-Q80R te nemen. Volgens mij ben je echt gebonden aan de rear speakers van Samsung zelf en is er geen universele oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sander316
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-03 18:52
Hmmm ik heb zelf die rear speakers staan in combinatie met de samsung HW-MS650 en de SWA-W700.
Ik ben er juist zeer over te spreken :P volgens mijn klopt dat inderdaad wat schweppels zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:44

E-Vix

Nu met sneeuw!

Een alternatief is er niet. Je bent gebonden aan de SWA-9000s rear speakers.

Ik heb zelf de HW-K550 soundbar met de SWA-8500s rear speakers. In feite is de 8500s de zelfde set als de 9000s maar met iets minder vermogen.
Het volume van de SWA-8500s valt een klein beetje tegen, maar evengoed maakt het het geluid wel vullender dan zonder de rear speakers. Je zit meer in de films, series en games dan zonder de rear speakers.

Ik zou aanraden om het te doen. Voor mij was het het geld meer dan waard.
De enige manier om verder iets beters te krijgen zou zijn om je soundbar zelf ook te vervangen, maar mijn mening is dat dat zonde zou zijn.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adrianblaauw
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 21-02-2024
Wij zoeken nog een set SWA-8500S. Deze is nog nieuw te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:55

FeaR

In GoT we trust

@adrianblaauw
Topics van anderen kicken en kapen is niet de bedoeling.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.