Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

huidige mobo overzetten naar een betere en nieuwere pc kast

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag luid:

kan ik tussen haakjes veilig mijn mobo overzetten naar een andere computer kast?
Reden waarom vrij simpel airflow en toekomstige verandering van waterkoeling die bovenaan de kast gemonteerd zit en niet met een dubbele fan op de radiator gemonteerd en naar achteren blaast.

Relevante software en hardware die ik gebruik

TUF Pro Gaming Z370
Liqmax 120 waterkoeling/CPU koeling
Titan 240 AZZA computerkast.
Xilence 630+ A performance 80 plus bronze PSU

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
keuze genoeg het gaat mij enkel om de vraag om raad of ik de printplaat niet zal beschadigen ivm uitzet en krimp gezien ik deze harde waren nu 2 jaar gebruik.

Beste antwoord (via Verwijderd op 18-01-2020 09:24)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat moet normaal geen probleem zijn als je de afstandsbussen gebruikt (althans dat was vroeger zo). Wel zorgen dat je dezelfde type behuizing neemt.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat moet normaal geen probleem zijn als je de afstandsbussen gebruikt (althans dat was vroeger zo). Wel zorgen dat je dezelfde type behuizing neemt.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 20:36:
helder! bedankt!