Ik heb dus ook een lcd schermpje gekocht
maar ik krijg nu bij 1 proggie beeld
namelijk remselec173. Alleen vindt ik dat een beetje saai beeld. Weet iemand nog een ander proggie om het te testen of weet iemand wat ik fout kan doen ?? Ik heb al verschillende winamp plugins gepobeerd maar daar krijg ik geen beeld bij
Meer info geven is stap 1 
Wat voor maat LCD? (2x40, 4x40 oid)...
Wat voor controller?
Windows versie?
Wat voor maat LCD? (2x40, 4x40 oid)...
Wat voor controller?
Windows versie?
Verwijderd
Just Quoting the F.A.Q
[...]
Gebruik eerst de search om te kijken of je vraag niet al eerder is geweest!
[...]
ik heb al heel veel proggies gehad die bij de search worden genoemd
Het is een 4*20 van shift ik weet het type nummer niet meer percies
Het is een 4*20 van shift ik weet het type nummer niet meer percies
ja werte ook nietOp donderdag 02 augustus 2001 22:24 schreef HeNrY het volgende:
Smartie al eens geprobeerd.??
Verwijderd
Vreemd, heb hetzelfde lcd als jou, maar werkt hier prima met smartie.Op donderdag 02 augustus 2001 22:24 schreef tinus1983 het volgende:
ja werte ook niet
Misschien dat je nog wat visual basic runtime modules(ver 5/6) mist!!
Misschien heb je 'm via een ander schema aangesloten? Er zijn een aantal verschillende manieren om z'n schermpie aan te sluiten op je pc.
op welke lcp poort werken de meeste proggies standaard??
Staat je printerpoort op $378 (888 decimaal) ingesteld? Dan zou LCDInf moeten werken (zie sig)
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
LcDinf werkt nu en nu ook de plugin voor winamp, maar ik krijg smartie nog steeds niet goed aan de praatOp vrijdag 03 augustus 2001 08:50 schreef Creepy het volgende:
Staat je printerpoort op $378 (888 decimaal) ingesteld? Dan zou LCDInf moeten werken (zie sig)
Verwijderd
okeej
http://members.fortunecity.com/thexxcomputers/lcd/
en anders moet je ff w88 totdat de orginele site van LCD Resource Senter uit is
mijn site is aleen een add. progs en je kan er ook op zien welke progs er zijn
en anders moet je ff w88 totdat de orginele site van LCD Resource Senter uit is
Bij mij werkte de nieuwe smartie pas met de oude ntport2.0 drivers en niet met de nieuwe bijgeleverde 2.3. BTW weet iemand hoe ik de weersvoorspellingen ed kan instellen?
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
kreeg jij dan ook allemaal letters door elkaar heen dan?? Ik zie namelijk wel allemaal letters staan van het nummer maar je kan het niet echt lezenOp zondag 05 augustus 2001 17:20 schreef marco899 het volgende:
Bij mij werkte de nieuwe smartie pas met de oude ntport2.0 drivers en niet met de nieuwe bijgeleverde 2.3. BTW weet iemand hoe ik de weersvoorspellingen ed kan instellen?
Ja alles door elkaar.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
thxOp zondag 05 augustus 2001 23:47 schreef marco899 het volgende:
Ja alles door elkaar.
dan probeer ik dat effe
thnxOp zondag 05 augustus 2001 17:19 schreef Bill_Gatjes het volgende:
okeej
en anders moet je ff w88 totdat de orginele site van LCD Resource Senter uit ismijn site is aleen een add. progs en je kan er ook op zien welke progs er zijn
kheb meteen ff de site geadd in my favorites
btw je moet wel ff die tables mooier maken. ennuh is het ook mogelijk als iemand een winamp inzipt waarin de LCD plugin inzit met de equalizer (met die streepjes die omhoog-en-omlaag gaan) en liefst werkende vooor 4x20 met Win2k.
ik heel happy dan als iemand dat voor mij wilt doen.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Pagina: 1