Price alert 'vastzetten'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 14:53
"Als gebruiker van Price Alert zou ik graag een specifieke price alert willen kunnen "vastzetten" waardoor de prijs niet automatisch gecorrigeerd wordt als deze een keertje onder de alertgrens daalt, zodat mijn ingestelde Price Alert ook blijft werken na een tijdelijke daling van bijv. "Tweedekans producten".

Zo, ik heb geprobeerd om mijn feature request in een user story formaat te gieten. ;) Ik hoop dat hij al duidelijk is, maar bij deze een klein beetje toelichting. Die price alerts zijn verrekte handig. Alleen soms komt er een tweede kans productje voorbij waardoor de prijs ineens tijdelijk een dipje heeft. De alert die je daarbij krijgt is natuurlijk fijn, alleen daarna wordt er een nieuwe price alert ingesteld. En dat vind ik niet zo fijn. Eigenlijk wil ik die originele price alert laten staan. Dus ik zou graag iets van een checkbox zien waarbij ik de prijs kan fixeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:40

crisp

Devver

Pixelated

Het probleem hier is dus eigenlijk dat er soms 'tweedekans/refurbished' aanbiedingen opduiken tussen de reguliere aanbieden voor een nieuw product. Het lijkt me dat we hier beter de oorzaak kunnen fixen dan het symptoom bestrijden. Tweedekans/refurbished zou als dusdanig ook behandeld moeten worden, en je zou dan bij een prijsalert ook moeten kunnen instellen dat je ook een alert wilt bij dergelijk aanbod (net als voor V&A) waarbij na de alert de prijs niet wordt aangepast.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
Dat is uiteraard ook een optie. Maar ik weet niet of die kenmerken uit de broninformatie te halen valt. Hoe meer Price Alert te 'tweaken' valt, hoe beter natuurlijk! Beschouw mijn suggestie maar als de 'minimal viable product' oplossing dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:44
crisp schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 20:39:
Het probleem hier is dus eigenlijk dat er soms 'tweedekans/refurbished' aanbiedingen opduiken tussen de reguliere aanbieden voor een nieuw product. Het lijkt me dat we hier beter de oorzaak kunnen fixen dan het symptoom bestrijden. Tweedekans/refurbished zou als dusdanig ook behandeld moeten worden, en je zou dan bij een prijsalert ook moeten kunnen instellen dat je ook een alert wilt bij dergelijk aanbod (net als voor V&A) waarbij na de alert de prijs niet wordt aangepast.
Ik wil toch graag even je aandacht vestigen op het volgende topic: [PW] Refurbished wegfilteren?

Daar gaat het om het kunnen selecteren van alleen nieuwe producten, in plaats van daar standaard refurbished spullen tussen te krijgen.

Ik quote mezelf even als voorbeeld:
White Feather schreef op zondag 26 januari 2020 @ 21:46:
Ik haak toch even aan.
Ik was ook op zoek naar de optie om refurbished uit te sluiten.

Net aan het zoeken naar een nieuwe iPhone voor vrouwlief, nou dan verzuip je in de refurbished modellen.

categorie: Smartphones

Succes met zoeken.

En over dat dit zo complex zou zijn?

Alle refurbished producten hebben een andere kleur prijs en een speciaal tekentje?

Dan heb je deze info over het product toch gewoon? Of ben ik nu gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
Voor mij maakt het niet uit of een artikel nieuw, tweede kans of refurbished is. Wat ik vervelend vind is dat mijn ingestelde alert 'gecorrigeerd' wordt naar een prijs die ik niet wil.

Mijn wens is dus ook dat ik alléén een alert krijg wanneer een prijs wijzigt van een bedrag dat boven mijn ingestelde waarde ligt naar een bedrag dat onder mijn ingestelde waarde ligt én dat deze alert niet eenmalig is, maar iedere keer, zonder dat het bedrag gecorrigeerd wordt naar een waarde die ik zelf niet opgegeven heb.