Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hp Officejet 6500 icm windows 10

Pagina: 1
Acties:

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-11 10:49
Ik heb hier een Officejet 6500A, als ik deze probeer te installeren bij windows 10 via USB dan komt die in configuratiescherm (apparaten en printers) als "Device" te staan onder "Onbekend". Dit zou gewoon met een printer pictogram onder printers moeten staan. Met de rechtermuisknop kan ik dan wel een scan starten en printen gaat ook sporadisch goed. Alleen via de hp software kan ik hem niet bedienen, ook vanaf de printer zelf niet. Het is helaas geen wifi printer dus dat is geen optie, en via een netwerkkabel is voor mij geen optie.

Ik heb al meerdere malen de software en hardware verwijdert maar telkens als ik het terug wil installeren dan pakt die hem niet goed op zo lijkt het. Ik dacht misschien is de ondersteuning met windows 10 niet goed, maar hiervoor is wel gewoon software te vinden op de HP site dus zou je zeggen dat het moet werken.

Ik zou hem graag "normaal" in configuratiescherm > apparaten en printers willen zien met de vertrouwde printer emoticon.

Hopelijk heeft iemand een idee en oplossing.

EDIT: Opgelost, na tig keer herinstalleren van de printer, werkt het opeens weer in een andere usb poort (had ik ook al geprobeerd maar goed).

[ Voor 6% gewijzigd door Blueflame_Core op 18-01-2020 12:02 ]