Mijn IPhone 11 gaat niet uit stille modus, schakelaar keert altijd terug in het rood. Ik denk een mechanische probleempje
Groeten
Ivesrive
...
Groeten
Ivesrive
...
Hardware-knopje veert terug.Agent47 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:36:
Helemaal up-to-date ook? Backup gemaakt en fabrieksinstellingen geprobeerd? Hoe oud is je toestel etc.
Graag iets meer info
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Want dat doet wat precies op een mechanische schakelaarTorac schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:13:
Probeer in ieder geval even een software reset?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dan uh, aanbieden ter reparatieVerwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:09:
Mijn IPhone 11 gaat niet uit stille modus, schakelaar keert altijd terug in het rood. Ik denk een mechanische probleempje
Groeten
Ivesrive
...
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hardware-knopje veert terug.Agent47 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:36:
Helemaal up-to-date ook? Backup gemaakt en fabrieksinstellingen geprobeerd? Hoe oud is je toestel etc.
Graag iets meer info
Terug naar de verkoper(neem aan dat er niks van eoa hoesje in de weg zit)Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:09:
Groeten
Ivesrive
...
[ Voor 8% gewijzigd door Hackus op 17-01-2020 14:46 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq