Nu televisie kopen of wachten?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.365 views

• Kayl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-12-2025
We zijn momenteel op zoek naar een grotere televisie. Nu zag ik alle aankondigingen langskomen van nieuwe modellen, maar dit gaat vaak over de high-end varianten. We zijn zelf gewoon op zoek naar een low-midrange televisie, dus geen OLED en dergelijke.

Vraag me nu even af of dit soort modellen dus ook binnenkort gaan komen, zo ja wanneer? Of is het huidige aanbod nog wel een hele tijd actueel? Ben totaal niet bekend binnen de televisiewereld, dus ook geen idee wanneer nieuwe modellen uitkomen op het lage-midden segment.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wachten heeft totaal geen zin als je gewoon een mid-rangemodel wilt. Dan kun je namelijk altijd wel wachten. Zoek gewoon een leuk, geschikt modelletje uit, koop deze en kijk er niet meer naar om. Verouderd is ie toch al, zodra je hem thuis aangesloten hebt.

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01 18:42
Ik zie 4k 55 inch TV's bij Aldi en Xiaomi (Amazon.de) voor rond de 400.

Duurt volgens mij niet zo lang eer grotere merken ook met dergelijk aanbod kopen. Daar wacht ik zelf op, meer keus zeg maar.

Tot die tijd een 46 inch Samsung.

• Kayl
Room42 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 12:54:
Wachten heeft totaal geen zin als je gewoon een mid-rangemodel wilt. Dan kun je namelijk altijd wel wachten. Zoek gewoon een leuk, geschikt modelletje uit, koop deze en kijk er niet meer naar om. Verouderd is ie toch al, zodra je hem thuis aangesloten hebt.
Dat snap ik, maar we kijken naar een 75 inch. Dus dat is nog niet een gangbaar formaat. En als er over 2 maanden nieuwe modellen uitkomen dan doet dat ook iets met de prijzen van de huidige. Dan is een paar honderd euro snel verdiend. Vandaar mijn vraag.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kayl schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:02:
[...]

Dat snap ik, maar we kijken naar een 75 inch. [...]
Waar had ik dat uit jouw post moeten halen? :? Dat is geen low-midrange formaat. Low-midrange betekent imho ook dat het formaat in de low-midrangemarkt valt, tenzij anders vermeldt... Dat zeg je dus nu pas. :P

Maar dan is sowieso veel meer onderzoek nodig, om tot een juiste conclusie te komen. Aangezien dat formaat een minder breed publiek zal aanspreken, zul je meer moeite moeten doen om echt het juiste model te vinden.

Maar ook dan, als je gewoon een 'goedkoopje' van dat formaat wilt (en dus waarschijnlijk niet zulke hoge eisen aan de kwaliteit stelt), zou ik ook gewoon nu de juiste TV uitzoeken en daar blij mee zijn.

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Kayl schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:02:
[...]

Dat snap ik, maar we kijken naar een 75 inch. Dus dat is nog niet een gangbaar formaat. En als er over 2 maanden nieuwe modellen uitkomen dan doet dat ook iets met de prijzen van de huidige. Dan is een paar honderd euro snel verdiend. Vandaar mijn vraag.
45 tot 60 inch zijn al jaren de gangbare formaten en ik vermoed niet dat dat snel veranderd. Lang niet iedereen wil steeds groter. Niet voor niets dat bijvoorbeeld de mediamarkt drie gangpaden heeft met tv's in die beeldformaten en misschien twee of drie modellen aanbied (op display iig) die groter zijn.

Wij hebben ook 75 inch 4k TV van Samsung, toevallig twee maanden terug gekocht voor zo'n 1200 euro, ik denk niet dat die snel veel goedkoper gaan worden dan dat.
Het aantal mensen dat serieuze behoefte voelt voor zo'n bakbeest is veel kleiner dan je denkt dus ik denk dat TV's wel een beetje uitgegroeid zijn en nog veel groter niet zomaar "gangbaar" wordt. Zeker 75 inch niet want dat ding neem bijna mijn hele vrij formidabele TV meubel en achterliggende muur in beslag.

Ik zou dus maar gewoon wat gaan bestellen want in TV land gaat dat dermate snel dat je kan wachten tot je een ons weegt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2020 13:15 ]

Verwijderd

75 inch en dan midrange? Ik weet niet wat jij verwacht van beeldkwaliteit maar hoe groter het formaat, hoe meer de kwaliteit van een scherm, lees mindere/slechte kwaliteit gaat opvallen.

@Verwijderd Voor dat geld koop ik toch een 55 inch OLED. Liever kleiner en top beeld, dan omgekeerd. Maar dat ben ik ......

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2020 13:14 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:13:
75 inch en dan midrange? Ik weet niet wat jij verwacht van beeldkwaliteit maar hoe groter het formaat, hoe meer de kwaliteit van een scherm, lees mindere/slechte kwaliteit gaat opvallen.

@Verwijderd Voor dat geld koop ik toch een 55 inch OLED. Liever kleiner en top beeld, dan omgekeerd. Maar dat ben ik ......
Ik heb zo'n 5 (ruim 4 in ieder geval) meter kijkafstand, en het is kraakhelder beeld zelfs als ik er bovenop ga staan, met een beetje deftige input video.
Dus, waar heb je het over?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2020 13:19 ]

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23:19
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:13:

Grote en kwaliteit staan volledig los. Kijk maar naar het scherm van een telefoon superscherp mooie oled kleuren.

Verwijderd

@Verwijderd Kraakhelder beeld is het makkelijkste. Dat geeft een goedkope computer monitor ook. Kijk maar in winkels waar al die tv's staan te schreeuwen met overdreven harde kleuren en fel staan. Het gaat mij om contrast, zwartwaardes, natuurlijke kleuren en kijkhoeken. Maar er zijn genoeg topics tussen het verschil tussen LED en Oled.

@Torac Een mini scherm van een telefoon vergelijken met 75 inch tv en dan roep je zelf Oled. :?

• Kayl
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:08:
[...]

45 tot 60 inch zijn al jaren de gangbare formaten en ik vermoed niet dat dat snel veranderd. Lang niet iedereen wil steeds groter. Niet voor niets dat bijvoorbeeld de mediamarkt drie gangpaden heeft met tv's in die beeldformaten en misschien twee of drie modellen aanbied (op display iig) die groter zijn.

Wij hebben ook 75 inch 4k TV van Samsung, toevallig twee maanden terug gekocht voor zo'n 1200 euro, ik denk niet dat die snel veel goedkoper gaan worden dan dat.
Het aantal mensen dat serieuze behoefte voelt voor zo'n bakbeest is veel kleiner dan je denkt dus ik denk dat TV's wel een beetje uitgegroeid zijn en nog veel groter niet zomaar "gangbaar" wordt. Zeker 75 inch niet want dat ding neem bijna mijn hele vrij formidabele TV meubel en achterliggende muur in beslag.

Ik zou dus maar gewoon wat gaan bestellen want in TV land gaat dat dermate snel dat je kan wachten tot je een ons weegt.
Bedankt voor je input, daar kan ik wat mee! Wij zijn ook inderdaad van circa 2-3m naar nu bijna 5,5 meter afstand gegaan. Dus leuk scherp beeld, maar ik kan de ogen onderhand niet eens meer zien. Dus een groter formaat is nodig.
65 inch begint al wel wat meer mainstream te worden heb ik het idee. Zie daarvan ook de prijzen echt kelderen, als ik zie wat we voor onze huidige 55 inch hebben betaald.

Heb je wel het idee dat op die afstand je weer comfortabel kan kijken? Vind het nu met een 55 inch op die afstand echt dramatisch vermoeiend kijken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:22:
@Verwijderd Kraakhelder beeld is het makkelijkste. Dat geeft een goedkope computer monitor ook. Kijk maar in winkels waar al die tv's staan te schreeuwen met overdreven harde kleuren en fel staan. Het gaat mij om contrast, zwartwaardes, natuurlijke kleuren en kijkhoeken. Maar er zijn genoeg topics tussen het verschil tussen LED en Oled.
Oké, maar dat is jou hoogstpersoonlijke voorkeur en niet zozeer een objectief probleem met een grote TV. Ik vind die voordelen van OLED niet zo heel boeiend zeker niet gezien het voorlopige prijsverschil, zeker in de grotere formaten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2020 13:27 ]

Verwijderd

Kayl schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:23:
[...]

Bedankt voor je input, daar kan ik wat mee! Wij zijn ook inderdaad van circa 2-3m naar nu bijna 5,5 meter afstand gegaan. Dus leuk scherp beeld, maar ik kan de ogen onderhand niet eens meer zien. Dus een groter formaat is nodig.
65 inch begint al wel wat meer mainstream te worden heb ik het idee. Zie daarvan ook de prijzen echt kelderen, als ik zie wat we voor onze huidige 55 inch hebben betaald.

Heb je wel het idee dat op die afstand je weer comfortabel kan kijken? Vind het nu met een 55 inch op die afstand echt dramatisch vermoeiend kijken.
Uiteindelijk is dat natuurlijk hoogstsubjectief.
Voor onze 5 meter afstand vind ik 75 inch wel de sweet spot. Hiervoor had ik een 60 inch en dat was naar mijn beleving net een beetje te karig.
Ik zat niet te turen ofzo maar echt een bioscoop factor vond ik het ook niet hebben, een gevoel die ik nu wel heb.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:25:
[...]

Oké, maar dat is jou hoogstpersoonlijke voorkeur en niet zozeer een objectief probleem met een grote TV.
Het is objectief dat zwart geen zwart is en contrast een stuk minder is met LED. Die waardes kan je zien, jij ook, en meten. Hier komt nooit een Led in huis. Maar ik ben dan ook een echte filmjunk.

Hoe groter een tv hoe meer je dat ziet. Heb in mijn caravan op vakantie een kleine Led en dan ben ik ook al snel tevreden. Maar die beeldkwaliteit wil ik echt niet in mijn huiskamer op mijn 55 inch en zeker niet op 75 als ik die had.

Maar ieder zijn ding.......

• Kayl
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:31:
[...]

Voor onze 5 meter afstand vind ik 75 inch wel de sweet spot. Hiervoor had ik een 60 inch en dat was naar mijn beleving net een beetje te karig.
Ik zat niet te turen ofzo maar echt een bioscoop factor vond ik het ook niet hebben, een gevoel die ik nu wel heb.
Top, dat bevestigt mijn vermoeden. Morgen maar eens wat TV's gaan bekijken, maar was even bang dat ik al aan een beamer moest gaan denken....

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Kayl schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 12:51:

We zijn zelf gewoon op zoek naar een low-midrange televisie, dus geen OLED en dergelijke.
en ja hoor, wat gebeurt er uiteindelijk? een oled-lcd discussie. wordt dit niet een beetje vermoeiend in iedere topic?

• Kayl
Hamazaki schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:39:
[...]

en ja hoor, wat gebeurt er uiteindelijk? een oled-lcd discussie. wordt dit niet een beetje vermoeiend in iedere topic?
Heb je het nou over mijn tekst specifiek? Want voor mij gaat het er puur om dat OLED minimaal 2000 euro kost en dat is niet ons budget. Zoals gezegd, ik ben niet bekend in TV land. Ik zie OLED en ik zie prijzen buiten mijn budget.

• Farabi
  • Niet online
Kayl schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:41:
[...]

Heb je het nou over mijn tekst specifiek? Want voor mij gaat het er puur om dat OLED minimaal 2000 euro kost en dat is niet ons budget. Zoals gezegd, ik ben niet bekend in TV land. Ik zie OLED en ik zie prijzen buiten mijn budget.
nee, ging niet over jou. ik had jouw vraag als leidraad gepakt, maar zoals bijna in elke topic begint er zomaar een oled-lcd discussie.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Even buiten de doos denken: zet je bank gewoon wat dichter op de TV. Kun je er nog lekker achter langs lopen ook.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Kayl
Jeroenneman schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:44:
Even buiten de doos denken: zet je bank gewoon wat dichter op de TV. Kun je er nog lekker achter langs lopen ook.
Je hebt helemaal gelijk, gaan we doen! :+

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
misschien is dit een optie om toch een tv te gaan kopen?

MediaMarkt BTW-actie 2020 NL | 23 t/m 26 januari

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• Kayl
Danku dat is een goede om in de gaten te houden!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:31:
[...]

:D
Subjectief inderdaad, ik ben net verhuisd en de kijkafstand is van 2 naar 5 meter gegaan oid. Ik vind nu mn 32inch TV te klein worden en zit te kijken naar 55-60 inch _O-

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• Sparkiee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-01 15:24
Maar je kunt natuurlijk altijd blijven wachten. Als je nu wacht en over 2 maanden een tv koopt, wie zegt dan dat 2 maanden later niet een goedkoper/beter/gunstiger model uitkomt?
Ik zou op zoek gaan en kijken of je een tv kunt vinden die voor jullie goed is. Hooguit dan links en rechts kijken of je dat model ergens anders goedkoper kunt krijgen. En dan kopen. Je kunt altijd blijven wachten om meer te krijgen voor hetzelfde of minder. Maar ben je dan niet altijd aan het wachten?

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-01 17:16
Kayl schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:56:
[...]

Danku dat is een goede om in de gaten te houden!
De BTW actie geldt ook voor de outlet. Dus ik zou zeker dan een TV kopen :9

https://outlet.mediamarkt.nl/televisies

[ Voor 31% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 17-01-2020 14:04 ]

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Verwijderd

Hamazaki schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:39:
[...]

En wat is jouw toegevoegde waarde dan met deze opmerking zonder in te gaan op de vraag van TS? ;)

Ik wijs iemand die wellicht weinig kennis heeft op de materie en kan dan zelf een afweging maken.

Sowieso komt de vraag van TS en vele anderen vaak voorbij dus dan kunnen we sowieso wel stoppen met dit soort topics en daarop reageren. De zoekfunctie op Tweakers wordt sowieso erg weinig gebruikt volgens mij.

Maar bedankt voor jouw zinnige bijdragen die niets anders dan ook is dan vervuiling van dit topic. ;)

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:45

Croga

The Unreasonable Man

Een heel forum vol "Nu <insert random item> kopen of wachten" waarbij ten allen tijde maar één juist antwoord mogelijk is:

Nu nodig? Kopen dan.
Nu niet nodig? Wachten.

Zo eenvoudig werkt het in de electronica. Wat je nu koopt is morgen veroudert. Als je het nu nodig hebt (/wilt hebben) dan moet je nu kopen. Zo niet dan is wachten altijd beter.

• Farabi
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 14:07:
[...]

En wat is jouw toegevoegde waarde dan met deze opmerking zonder in te gaan op de vraag van TS? ;)

Ik wijs iemand die wellicht weinig kennis heeft op de materie en kan dan zelf een afweging maken.

Sowieso komt de vraag van TS en vele anderen vaak voorbij dus dan kunnen we sowieso wel stoppen met dit soort topics en daarop reageren. De zoekfunctie op Tweakers wordt sowieso erg weinig gebruikt volgens mij.

Maar bedankt voor jouw zinnige bijdragen die niets anders dan ook is dan vervuiling van dit topic. ;)
even over jouw toegevoegde waarde gesproken, ik citeer:
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:22:
Het gaat mij om contrast, zwartwaardes
het gaat niet om jou, totaal niet relevant.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:32:
[...]

Het is objectief dat zwart geen zwart is en contrast een stuk minder is met LED. Die waardes kan je zien, jij ook, en meten. Hier komt nooit een Led in huis. Maar ik ben dan ook een echte filmjunk.

Hoe groter een tv hoe meer je dat ziet. Heb in mijn caravan op vakantie een kleine Led en dan ben ik ook al snel tevreden. Maar die beeldkwaliteit wil ik echt niet in mijn huiskamer op mijn 55 inch en zeker niet op 75 als ik die had.
ah, het gaat weer over jezelf. lekker belangrijk?
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 14:07:
[...]

oh ja, de zoveelste wijsneus :+

misschien volgende keer inhoudelijk reageren?

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 17-01-2020 14:13 ]

• Kayl
Croga schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 14:08:
Een heel forum vol "Nu <insert random item> kopen of wachten" waarbij ten allen tijde maar één juist antwoord mogelijk is:

Nu nodig? Kopen dan.
Nu niet nodig? Wachten.

Zo eenvoudig werkt het in de electronica. Wat je nu koopt is morgen veroudert. Als je het nu nodig hebt (/wilt hebben) dan moet je nu kopen. Zo niet dan is wachten altijd beter.
Af en toe verbaas ik me echt over de houding hier op het forum. Natuurlijk verouderd electronica continu. Maar als er nu nieuwe televisies gepresenteerd worden dan kan het toch zijn dat die volgende maand in de winkels staan? Maar misschien is dat in televisieland wel een half jaar later. Daar gaat mijn oorspronkelijke vraag over.

Zou jij je niet knap lullig voelen als je vandaag iets duurs koopt en vervolgens 2 weken later ziet dat ze 300-400 euro goedkoper zijn. Leuk die stelregels van je, maar nu nodig maar bereid tot wachten van 2 maanden om 200-400 euro te besparen is wel even wat genuanceerder.

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Het huidige aanbod blijft nog wel een tijd actueel. Nieuwe modellen kan je verwachten vanaf ongeveer maart t/m augustus. Echter heb je dan te maken met hogere introductieprijzen. Huidige modellen zijn daarom prijs/technisch veel interessanter. Beeldtechnisch zal je bij de instap series geen tot weinig verschil krijgen.

75 inch instappers tot zo'n €1500 zijn prima voor non-HDR materiaal zoals HD TV, Blu-Rays en Netflix o.i.d. Duurdere tv's (>2K) bieden betere local dimming, dieper zwart en een hogere helderheid wat met name belangrijk wordt (is) voor HDR. Daarnaast hebben ze ook betere SD upscaling en motion handling.

Het grootste verschil is de LCD-technologie: VA vs IPS. IPS biedt een bredere kijkhoek en VA een veel hoger contrast. LG, Philips en Sony (75'' XG80 uitgezonderd) gebruiken (bijna) altijd IPS panelen en bij Samsung, Hisense en TCL kan je terecht voor VA. Ik zou eens kijken naar de 75'' Samsung RU7xxx, Sony XG80 en Hisense B7510/BE7410

• Kayl
benbaba schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 14:15:
Het huidige aanbod blijft nog wel een tijd actueel. Nieuwe modellen kan je verwachten vanaf ongeveer maart t/m augustus. Echter heb je dan te maken met hogere introductieprijzen. Huidige modellen zijn daarom prijs/technisch veel interessanter. Beeldtechnisch zal je bij de instap series geen tot weinig verschil krijgen.

75 inch instappers tot zo'n €1500 zijn prima voor non-HDR materiaal zoals HD TV, Blu-Rays en Netflix o.i.d. Duurdere tv's (>2K) bieden betere local dimming, dieper zwart en een hogere helderheid wat met name belangrijk wordt (is) voor HDR. Daarnaast hebben ze ook betere SD upscaling en motion handling.

Het grootste verschil is de LCD-technologie: VA vs IPS. IPS biedt een bredere kijkhoek en VA een veel hoger contrast. LG, Philips en Sony (75'' XG80 uitgezonderd) gebruiken (bijna) altijd IPS panelen en bij Samsung, Hisense en TCL kan je terecht voor VA. Ik zou eens kijken naar de 75'' Samsung RU7xxx, Sony XG80 en Hisense B7510/BE7410
Dankjewel! Dit is alles wat ik zocht.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik heb vorig jaar gekocht maar daar vond ik het voor mezelf het moment naar.

Mocht je nog geduld hebben, zou ik afwachten tot de grote sportevenementen: Het EK en/of Olympische spelen.

Kijk maar eens terug naar het verleden, er wordt altijd gestunt met nieuwe televisies rond deze tijd. Want ja, wat beter dan op een sterk verbeterd scherm voetbal kijken (en intussen je vrienden ff jaloers maken ;)).

Ik denk ook niet dat het toeval is dat in het verleden rondom die tijd ook altijd nieuwe technieken (HD(-ready), 3D, etc werden gepushed voor het grotere publiek.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

LuNaTiC schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 14:19:

Mocht je nog geduld hebben, zou ik afwachten tot de grote sportevenementen: Het EK en/of Olympische spelen.
Dan wordt er juist niet gestunt met de prijs, juist omdat je een piek in de vraag hebt. Wel zijn er dan veel acties maar betaal je geen lagere prijs.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

Hamazaki schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 14:11:
[...]

even over jouw toegevoegde waarde gesproken, ik citeer:

[...]

het gaat niet om jou, totaal niet relevant.

[...]

ah, het gaat weer over jezelf. lekker belangrijk?

[...]

oh ja, de zoveelste wijsneus :+

misschien volgende keer inhoudelijk reageren?
Vermoeiend mannetje. Stop je energie in wat zinnigs jongen ipv qoutes van mij verzamelen en copy pasten. ;w

Hoop dat TS in ieder geval met de input van alle nuttige opmerkingen hier een goede keuze kan maken. Happy viewing! :Y

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

digifun schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 14:22:
[...]

Dan wordt er juist niet gestunt met de prijs, juist omdat je een piek in de vraag hebt. Wel zijn er dan veel acties maar betaal je geen lagere prijs.
Wel acties maar geen lagere prijs?

Waarom zou je acties nodig hebben als er een piek in de vraag is?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:45

Croga

The Unreasonable Man

Kayl schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 14:14:
Leuk die stelregels van je, maar nu nodig maar bereid tot wachten van 2 maanden om 200-400 euro te besparen is wel even wat genuanceerder.
Dan heb je het dus niet nu nodig.......

• Farabi
  • Niet online
Croga schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 14:08:

Nu nodig? Kopen dan.
Nu niet nodig? Wachten.

inderdaad, gaat tegenwoordig aan de lopende band die glazenbollen vragen.

• Kayl
Hamazaki schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 14:45:
[...]

inderdaad, gaat tegenwoordig aan de lopende band die glazenbollen vragen.
En toch binnen een paar uur tijd al een flink aantal reacties. Blijkbaar vinden genoeg mensen het dus geen probleem om even te reageren. Als je er zo'n moeite mee hebt dan doe je toch niet mee aan het topic. Maar je zit inmiddels op post 4 zonder enige toegevoegde waarde.

• Farabi
  • Niet online
Kayl schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 15:05:
[...]

En toch binnen een paar uur tijd al een flink aantal reacties. Blijkbaar vinden genoeg mensen het dus geen probleem om even te reageren. Als je er zo'n moeite mee hebt dan doe je toch niet mee aan het topic. Maar je zit inmiddels op post 4 zonder enige toegevoegde waarde.
Nou, ik zag meteen die onnodige oled vergelijkingen net als altijd. Daarna begon jij over de houding van anderen op dit forum, met de zoveelste simplistische vraagstelling ''moet ik wachten totdat het goedkoper wordt?' kan je niet anders verwachten natuurlijk.

terwijl je dit zelf ook makkelijk kon googlen, dus kijk eerst naar je eigen (luie) houding zou ik zeggen, ipv anderen de schuld te geven. dit kon je makkelijk opzoeken. en daarna was ik er al gauw klaar mee.

zo, dit was mijn laatste bericht. en succes met je nieuwe tv :)

[ Voor 18% gewijzigd door Farabi op 17-01-2020 15:30 ]

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-01 20:41
Onlangs voor een kijk afstand van circa 5 meter de pricewatch: Samsung 82RU8000 Zwart gekocht.

Wat mij betreft zeker een aanrader.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Voor wat het waard is, het EK komt eraan. En Olympische Spelen. Meestal is mei/juni dus wel de tijd dat iedereen zit te stunten met EK-aanbiedingen.

Indien 'wachten' een optie is, dan is wachten hierop zo gek nog niet.
* Delerium wacht op WK auto-deal in 2022

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
LuNaTiC schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 14:27:
[...]

Wel acties maar geen lagere prijs?

Waarom zou je acties nodig hebben als er een piek in de vraag is?
Om een deel v/d taart te kunnen leveren. Als je de rest schreeuwt moet je ook meeschreeuwen, prijs aanpassen hoeft niet als de vraag hoog genoeg is. Althans, doen alsof je de prijst verlaagt is al genoeg ;)

• II This Game II
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-01 13:40
Of de prijzen van oude modellen omlaag, jan modaal boeit het toch niet wanneer een tv is uitgekomen, als ie in een winkel staat is ie “nieuw”.
Maar ik hoop dat ik ik ongelijk heb en al in de zomer een 65CX voor 1800 kan oppikken:)

• kevinmastah2005
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-01 12:44
Ik zou wachten tot 2025. ;-)

Sony 65x95L, Denon x4700h, Klipsch Atmos 5.1.4, Ziggo, Windows 10

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01 18:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Kayl schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 15:05:
[...]

En toch wil dat niet betekenen dat deze topics vanzelfsprekend 'oké' zijn. Aangezien mods vrijwillig werken hier, worden niet alle topics direct opgemerkt. Ondertussen zijn er echter al flink wat topicreports gemaakt..

We verwachten topics met discussiewaarde en voldoende eigen inbreng/vooronderzoek. Dat had je ook terug kunnen lezen in de Quickstart, bijvoorbeeld :)

Mocht je het opnieuw willen proberen, dan kun je altijd in CEA aankoopadvies vragen, maar zorg dan wel voor meer eigen input. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.