nog niet geloof ik. maar volgens mij mag dit hier niet.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
[bot]Hoezo, heb jij een 2 GHz bak? Zo niet, zal een PS2 spel brak lopen.[/bot]
Emulators zijn geen warez, maar volgens mij mogen ze inderdaad niet hier. Heb al vaker slotjes zien komen op dergelijke topics...
Emulators zijn geen warez, maar volgens mij mogen ze inderdaad niet hier. Heb al vaker slotjes zien komen op dergelijke topics...
Verwijderd
een ps2 kopen is nog beter 
emus kunnen handig zijn voor ouwe consoles, maar het hebben van een console roeleert veel meer
.
doe die mensen van sony ook een plezier.
en trouwens, al had je een emu.
wil jij zeggen dat MGS2 het kopen niet waard is ? of ga je em dan ergens downloaden
naja, imo vond ik het een beetje lame om een ps2 emu (als die ooit zouden komen) te downloaden.
dus ga er maar lekker 1tje kopen ofzo, ik zit nu ook lekker achter me PS2 GT3 te spelen
emus kunnen handig zijn voor ouwe consoles, maar het hebben van een console roeleert veel meer
doe die mensen van sony ook een plezier.
en trouwens, al had je een emu.
wil jij zeggen dat MGS2 het kopen niet waard is ? of ga je em dan ergens downloaden
naja, imo vond ik het een beetje lame om een ps2 emu (als die ooit zouden komen) te downloaden.
ik heb een ps2 emulator 
alleen heb geen rom om het uit te proberen
Verwijderd
ik vind het heel knap dat je Metal Gear 2 al hebt.Op donderdag 02 augustus 2001 22:04 schreef Lodi het volgende:
als je een ps2 emu heb heb ik wel wat games voor je gt3 metal gear 2 en nba street ofzo
trust me, hij werkt nietOp donderdag 02 augustus 2001 21:58 schreef B-BRAIN het volgende:
ik heb een ps2 emulator
Verwijderd
als dat het is, wat heb je er dan aanOp donderdag 02 augustus 2001 22:10 schreef Lodi het volgende:
weet niet pre relaese beta ofzo
geef mij maar het hele spel
Sorry, emu's zijn zo grijs als maar zijn kan dus vandaar dat we het liever niet op GoT hebben.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()