Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• burnerchief
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-04 19:25

burnerchief

Werken kost teveel vrije tijd

Topicstarter
Deze schakelaars had ik overcompleet na toch te hebben gekozen voor smart spots.
Nieuw in doos wat moet je er dan mee maarrr het licht ging aan 🤪 jawel ik heb een dubbele schakelaar aangesloten op mijn centrale afzuiging.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wamzE3pNpnqej6NLan1U2oHk/full.jpg

Na wat gehannes, de twee zwarte draden wisselen van plaats was de truc, het verhaal aan de praat gekregen.Grmmblll
Nu is dit mooi te bedienen via de standaard app en via google home maar eigenlijk wil ik het integreren met hue lampen zodat als de douchelamp wordt aangezet ook de ventilatie op de hoogste stand gaat draaien en nog een poosje nadraait.
Heeft iemand een idee welke app ik daar voor kan gebruiken?
Ik ben dus niet op zoek naar zelf code kloppen.

Pensionada en ik woon waar mijn Camper staat Repareer alles met en zonder stekker

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:40
Kan je hem toevallig "hetzelfde" noemen als de hue lampen? zodat als je het commando geeft voor lampen aan deze ook aan gaat?
Voor rest, je wilt niet met code werken, dus zou ik geen optie weten.

• burnerchief
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-04 19:25

burnerchief

Werken kost teveel vrije tijd

Topicstarter
Ik heb nu de schakeling hoogste stand in vertrek “douche” gezet waar ook een hue lamp is.
Door “douche aan” gaat ook de ventilator keurig aan maar draait niet na moet ik wat op verzinnen of de lamp apart uitzetten.
Voorlopig werkt het en bedankt voor je reactie 99ruud99

Pensionada en ik woon waar mijn Camper staat Repareer alles met en zonder stekker