Linux is zo cool dat ik het koud heb
STB is toch overgekocht door 3dfx.. ?
en aangezien 3dfx dood is denk ik niet dat je nog nieuwe drivers kan vinden
en aangezien 3dfx dood is denk ik niet dat je nog nieuwe drivers kan vinden
hoeven geen nieuwe drivers te zijn
als het maar drivers zijn
als het maar drivers zijn
Linux is zo cool dat ik het koud heb
Kijk eerst eens wat voor chip erop zit, ST heeft ook TNT's met nVidiachip(velocity 4400?) gemaakt.
Niet op voorraad.
Is het die met die MPACT 2 chip van Chromatic Research ?
De STB Nitro DVD heet ie geloof ik. Die (4MB) AGP kaart werd door Gateway wel eens gebruikt in hun PC's.
Chromatic is inmiddels failliet, en er worden geen drivers meer gemaakt. De kaart speelt echter SUPER goed DVD's af. Van 3D moet je niet al te veel verwachten, al kwam hij in zijn tijd aardig mee met een TNT chip dacht ik. 2D is ie tenslotte wel weer scherp.
Voor windows 95 en 98 heb ik de drivers nog wel ergens staan, incl een bijbehorende DVD-speler. Ze zijn zo'n 45 MB dacht ik, en als je ze nodig hebt dan mail me maar even.
De STB Nitro DVD heet ie geloof ik. Die (4MB) AGP kaart werd door Gateway wel eens gebruikt in hun PC's.
Chromatic is inmiddels failliet, en er worden geen drivers meer gemaakt. De kaart speelt echter SUPER goed DVD's af. Van 3D moet je niet al te veel verwachten, al kwam hij in zijn tijd aardig mee met een TNT chip dacht ik. 2D is ie tenslotte wel weer scherp.
Voor windows 95 en 98 heb ik de drivers nog wel ergens staan, incl een bijbehorende DVD-speler. Ze zijn zo'n 45 MB dacht ik, en als je ze nodig hebt dan mail me maar even.
Verwijderd
Je kunt het proberen op de site van Dell; zij leverden die kaart vroeger ('97 of zo) ook in hun systemen.
Pagina: 1