Apple watch valdetectie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:53
Mijn vraag
Beste Tweakers,
Sinds gisteren ben ik verandert van iPhone, van iPhone 7 naar iPhone 11.
Ik verbind mijn Apple Watch en ben een beetje door de instellingen aan het bladeren en zie valdetectie niet staan bij sos noodmelding.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
iPhone 11 en Apple Watch serie 4
iOS 13.3 en watchOS 6.1.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Gezocht naar gelijkaardige problemen maar vind er niks over.

https://imgur.com/gallery/fr4gtmH

Edit: ik hoop dat de afbeelding zichtbaar is

[ Voor 9% gewijzigd door AppleFan2007 op 16-01-2020 20:42 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Je afbeelding staat achter een login wall, dus waardeloos.

Staat je geboortedatum wel in je Medische ID? In gezondheid -> tik op je naam -> medisch ID -> gezondheidsprofiel. Als die er niet instaat kan je geloof ik geen valdetectie nog ECG inschakelen. Zorg ook dat er tenminste één noodcontact is. Dan moet je t kunnen aanzetten.

Zo niet? Ff contact opnemen met Apple Support? Desnoods via iPhone serienummer als je support voor de Watch is verlopen. de Watch-app staat immers op je iPhone he, dusja... *angelface*.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
WhatsappHack schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 19:58:
Je afbeelding staat achter een login wall, dus waardeloos.

Staat je geboortedatum wel in je Medische ID? In gezondheid -> tik op je naam -> medisch ID -> gezondheidsprofiel. Als die er niet instaat kan je geloof ik geen valdetectie nog ECG inschakelen. Zorg ook dat er tenminste één noodcontact is. Dan moet je t kunnen aanzetten.

Zo niet? Ff contact opnemen met Apple Support? Desnoods via iPhone serienummer als je support voor de Watch is verlopen. de Watch-app staat immers op je iPhone he, dusja... *angelface*.
Oké, ik zal de afbeelding ergens anders zetten.
Geboortedatum staat wel degelijk ingesteld, dit synchroniseert met iCloud dus is hetzelfde als vorige keer. Ik heb 3 noodcontacten staan dus daar zal het ook niet aanliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
AppleFan2007 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 20:40:
[...]

Oké, ik zal de afbeelding ergens anders zetten.
Geboortedatum staat wel degelijk ingesteld, dit synchroniseert met iCloud dus is hetzelfde als vorige keer. Ik heb 3 noodcontacten staan dus daar zal het ook niet aanliggen.
Probeer voor de lol eens een willekeurige geboortedatum (doch ouder dan 21 jaar) in te stellen, dan de telefoon en Watch rebooten, dan je werkelijke datum terugzetten en kijken of ie verschijnt.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whooptiedoe
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:45
Volgens deze bron moet je ook "Pols detectie" aanzetten (mocht je dat nog niet aan hebben staan).
Als je die aan hebt staan, heb ik verder geen suggesties voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
whooptiedoe schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 21:16:
Volgens deze bron moet je ook "Pols detectie" aanzetten (mocht je dat nog niet aan hebben staan).
Als je die aan hebt staan, heb ik verder geen suggesties voor je.
Ik heb draagdetectie aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
WhatsappHack schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 21:11:
[...]

Probeer voor de lol eens een willekeurige geboortedatum (doch ouder dan 21 jaar) in te stellen, dan de telefoon en Watch rebooten, dan je werkelijke datum terugzetten en kijken of ie verschijnt.
Heb ik geprobeerd maar het komt niet tevoorschijn, ik ga eens contact opnemen met de Apple support en zal dan kijken.
Pagina: 1