Toon posts:

Problemen met word

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lieve mensen,

Ik heb een probleem. Sinds kort doet mijn Word raar op mijn MacBook. Ik kan er geen foto's meer inplaatsen en ik kan geen documenten meer opslaan. Er staat dan: Word kan het opslaan niet voltooien vanwege een fout met de machtiging voor het bestand.

Dit zegt mij, als vrouw die zo'n beetje niks van computers weet, dus echt precies niks.

Bij het opslaan staat bij locatie: documenten
En bij bestandsindeling: word-document (docx)

Als iemand misschien een oplossing hiervoor heeft. Graag in Jip en Janneke taal :)

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanpruissen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-12-2024

rvanpruissen

rePear.it

Doet hij dit bij alle documenten of alleen bij één specifieke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas gebeurd dit bij ieder document :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHankey
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-02-2022
Dan moet je naar het mapje gaan in finder waar je je dingen in wil opslaan, dan doe je rechter muisknop op dat mapje, dan kies je voor 'get info'. je krijgt dan een nieuw schermpje, in dat schermpje klik je op slotje en dan vul je je wachtwoord in, dan druk je op het plus, kies jeje gebruikersnaam in het schermpje en dan kies je achter je naam onder privilege 'read & write'. Daarna ga je naar word en probeer je te saven. Als het niet werk moet je hetzelfde herhalen met het mapje waarin je het plaatje hebt staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, nu al drie keer geprobeerd en ik kan nog steeds geen bestanden opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 10:29

Cliffie

Trompetslet

Programma vinden die je permissions op filesysteem nivo repareert. Zou kunnen helpen. Bijvoorbeeld Onyx (https://www.titanium-software.fr/en/onyx.html)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:22
Heb je je macbook geupdate naar de laatste versie (Catalina)? Zo ja, kijk even bij je security settings of Word toegang heeft tot je bestanden.
EDIT
Met wat uitleg: https://nektony.com/duplicate-finder-free/folders-permission (voor een ander programma, maar je snapt hopelijk de bedoeling)
/EDIT

[ Voor 36% gewijzigd door Archie_T op 16-01-2020 14:48 ]

Pagina: 1