Toon posts:

opzoek naar een 1440p, 144hz, ips monitor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik had in eerste instantie de Asus PG279Q op het oog alleen nu blijkt hij overal niet meer leverbaar is en nog zeker een maand kan duren tot hij weer leverbaar is.
Nu zoek ik een vergelijkbare monitor alleen ik kan weinig online vinden met een vergelijkbaar product.

Ik ben dus opzoek naar een Gaming monitor met de volgende eisen:
1440p
144hz
ips display
G-sync

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
800,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat naar bekende merken zoals Asus, MSI, Acer, LG

Alle reacties

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-01 08:32
Is bijvoorbeeld G-sync compatible ook goed, of wil je per se G-sync hebben? Anders misschien dit een optie? pricewatch: LG UltraGear 27GL850 Zwart

Verwijderd

Topicstarter
Brubs schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 11:00:
Is bijvoorbeeld G-sync compatible ook goed, of wil je per se G-sync hebben? Anders misschien dit een optie? pricewatch: LG UltraGear 27GL850 Zwart
Kan jij mij vertellen wat de verschillen tussen deze twee zijn en de voor en na delen hiervan?

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:55
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 11:03:
Kan jij mij vertellen wat de verschillen tussen deze twee zijn en de voor en na delen hiervan?
Dat kan pas als je eerst meld wat je er mee wilt doen en op welke (merken/type) hardware.

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-01 08:32
Volgens mij is G-sync compatible eigenlijk freesync wat ondersteund wordt en getest is door Nvidia. Ik weet niet precies de verschillen. Maar uiteindelijk doet het hetzelfde als een echt G-Sync scherm, namelijk Hz van scherm matchen met FPS van bijv een game.

compatible wil dus eigenlijk zeggen freesync wat werkt met een nVidia kaart. Je zou het voor alle zekerheid even op moeten zoeken, er is vast genoeg over te vinden.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd
pricewatch: Acer Predator XB271HU (IPS) Rood, Zwart

Nog steeds leverbaar(zelf ook in gebruik)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1