Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Gamen en afentoe de games streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had een semi budget in gedachte van 850 euro. Is er misschien 1/2 tientjes bovenuit gekomen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Probeer altijd een beetje bij elkaar te rapen wat mooi past, dit geval omdat ik de gigabyte moederbord heb, ook de gigabyte 1660super variant + deze komt standaard overgeclockt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat het 1080p aan kan en ook gestreamt kan worden
Ga je overklokken?
Nee, vandaar de keuze van de videokaart, deze is al een beetje overgeclockt. Heb hier zelf verder ook geen ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Heeft iemand enige ervaring met deze build, ik wacht nog op een paar onderdelen i.v.m. wat retouren en nieuwe producten. Kan dit aan mijn eisen voldoen, of is er ergens waar ik kan budgeteren zonder dat ik performance verlies?
Voornamelijk Gamen en afentoe de games streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had een semi budget in gedachte van 850 euro. Is er misschien 1/2 tientjes bovenuit gekomen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 134,50 | € 134,50 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B450 Aorus Elite | € 94,50 | € 94,50 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super Gaming OC 6G | € 259,95 | € 259,95 |
| 1 | Behuizingen | Aerocool Cylon Wit | € 42,95 | € 42,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 71,80 | € 71,80 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 550W | € 75,27 | € 75,27 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 120GB | € 20,44 | € 20,44 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 165,- | € 165,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 864,41 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Probeer altijd een beetje bij elkaar te rapen wat mooi past, dit geval omdat ik de gigabyte moederbord heb, ook de gigabyte 1660super variant + deze komt standaard overgeclockt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat het 1080p aan kan en ook gestreamt kan worden
Ga je overklokken?
Nee, vandaar de keuze van de videokaart, deze is al een beetje overgeclockt. Heb hier zelf verder ook geen ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Heeft iemand enige ervaring met deze build, ik wacht nog op een paar onderdelen i.v.m. wat retouren en nieuwe producten. Kan dit aan mijn eisen voldoen, of is er ergens waar ik kan budgeteren zonder dat ik performance verlies?