Toon posts:

Wat kost DSL?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat kost DSL, wat is de bandbreedte en kan je het overal krijgen waar ADSL te krijgen is? Ik heb nu ADSL, maar sinds ik Hotline ontdekt heb (en natuurlijk omdat ik groot fan van Unreal Tournament ben) wordt het uploaden en/of draaien van een servertje wel steeds wenselijker. Zeker met mijn nieuwe Athlon 1200...

Verwijderd

DSL is de afkorting voor Digital Subscriber Line, en is eigenlijk een verzamelnaam voor alle breedbandverbindingen over een normale telefoonlijn.
Meer info, ook over de verschillende vormen van DSL, zijn hier te vinden.

Verwijderd

de A staat voor asymmetric. Jij wil dus upload gelijk aan download (SDSL?). Maar dat is dus niet te krijgen. En het modem voor mxstream kan technisch ook maar 800kbit up.
Meer dan 256kbit van fast-abbo zit er niet in helaas..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel eens gehoord dat je voor een DSL verbinding niet verder dan 500 meter bij een telefooncentrale kan wonen, anders werkt het niet.

Een lekkere glasvezelkabel zou natuurlijk helemaal het einde zijn. Overigens zou Denemarken er voor zorgen dat in 2005 95% van de mensen op glasvezel aangesloten zou zijn - dus niet alleen de chickies zijn leuk daar ;)

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 13:45

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

hmmm idd, denk dat ik maar eens ga overpeinzen om in Denemarken te gaan wonen...
3 voordelen:
1. Chicks
2. snelle i-net verbinding
3. LEGO-land! :9

hmmm, alleen de taal... :(

We've got that ring of confidence

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 22:15 schreef chillingfields het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat je voor een DSL verbinding niet verder dan 500 meter bij een telefooncentrale kan wonen, anders werkt het niet.
DSL is een verzamelnaam.
Klik vooral op die link die ik hierboven gaf voor meer uitleg :)

Verwijderd

snapt ie niet

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 11:50
Op donderdag 02 augustus 2001 21:59 schreef Fuego het volgende:
de A staat voor asymmetric. Jij wil dus upload gelijk aan download (SDSL?). Maar dat is dus niet te krijgen. En het modem voor mxstream kan technisch ook maar 800kbit up.
Meer dan 256kbit van fast-abbo zit er niet in helaas..
Mmm, bij het KPN netwerk ja, als het goed is heb ik strax een verbinding liggen van 512/512 oftewel een SDSL. Maar ja, dat gaat dan ook over het BaByXL en Versatel i.c.m. Demon. Alleen ik heb de verbinding nog niet, dus ik kan niet checken in hoeverre dat klopt.

Welke modem kannik niet vinden, maar ik zal als ik het eindelijk heb (KUTKPN! :() wel 'es uitgebreid testen >:)

Ik heb gezegd.

Compromises are for the weak

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 10:11 schreef Tha_Butcha het volgende:

[..]

Mmm, bij het KPN netwerk ja, als het goed is heb ik strax een verbinding liggen van 512/512 oftewel een SDSL. Maar ja, dat gaat dan ook over het BaByXL en Versatel i.c.m. Demon. Alleen ik heb de verbinding nog niet, dus ik kan niet checken in hoeverre dat klopt.

Welke modem kannik niet vinden, maar ik zal als ik het eindelijk heb (KUTKPN! :() wel 'es uitgebreid testen >:)

Ik heb gezegd.
volgens mij is dat geen sdsl, maar gewoon adsl met iets meer breedbandte als kpn omdat zei "de begrenzer" zo hebben ingesteld. Ik heb gewoon adsl maar zonder "begrenzer" :) Zie sig. voor max. snelheden :)

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 02 augustus 2001 22:36 schreef U2-kid het volgende:
hmmm idd, denk dat ik maar eens ga overpeinzen om in Denemarken te gaan wonen...
3 voordelen:
1. Chicks
2. snelle i-net verbinding
3. LEGO-land! :9

hmmm, alleen de taal... :(
En dan heb je zo'n vlag als user icon :?

Verwijderd

Ik kan met mijn cistron ADSL prima een server hosten. Ik heb een lucent adsl modem.

Heb 850 kbit dacht ik, iig ik haal altijd 90kb/s up.

Dus er kunnen prima 10 man CS bij me spelen met een ping <50 (als ze ook adsl/kabel/glas hebben)
Pagina: 1