MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
zet er een kw/h meter tussen dan weet je het
Ja die is goed hoor [:)]
maar ff serieus weet iemand ongeveer hoeveel watt dit bij elkaar is een soort schatting zeg maar.
maar ff serieus weet iemand ongeveer hoeveel watt dit bij elkaar is een soort schatting zeg maar.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
de tb iets van 60 watt?
de vid kaart hmm 30 watt
aopen brander 15?
hd 15?
mobo tja zoek nie weten
alles zal wel te hoog of te laag zijn ingeschat
zet gewoon alles uit in je huis alleen je pc aan en dan kijken op de Kw/h meter
de vid kaart hmm 30 watt
aopen brander 15?
hd 15?
mobo tja zoek nie weten
alles zal wel te hoog of te laag zijn ingeschat
zet gewoon alles uit in je huis alleen je pc aan en dan kijken op de Kw/h meter
Ik schat dat hij het net red, maar dan moet je er niet meer apparaten bijsteken/hangen. Dus geen extra CD-Rom/DVD/fikker/HDD's bij doen. Een fannetje moet nog wel kunnen denk ik.
Als hij niet stabiel is weet je iig wel waar het aan ligt, niet genoeg stroom. Maar hij zal het wel doen.
Als hij niet stabiel is weet je iig wel waar het aan ligt, niet genoeg stroom. Maar hij zal het wel doen.
Er zit dus een AOpen brander in en een gewone cd-rom speler. Zal later nog een xtra harddisk bijkomen Dus 300watt is eigenlijk een vereiste.
Zal wel gaan lukken zo (zo vol is je kast nog niet). Gewoon proberen, een 300 of 350 Watt voeding is trouwens zo gekocht. Tja, 't blijft natuurlijk een feit dat AMD een 300 watt psu aanbeveelt, dus als je op zeker wilt gaan...
Ik kan wel een lekkere gok voor je maken omdat er bij mij dus wel een KW/u meter tussenhangt.
126 Watt trekt ie uit het stopcontact.
Het is een PC met:
TB1200@1200
cd-rom
burner
dvd
2xHDD
Geforce 2MX
netwerkkaart
geluidskaartje
Dus ik gok zie van jou op een Watt of 100-110.
Suc6 met je verdere onderzoek.
126 Watt trekt ie uit het stopcontact.
Het is een PC met:
TB1200@1200
cd-rom
burner
dvd
2xHDD
Geforce 2MX
netwerkkaart
geluidskaartje
Dus ik gok zie van jou op een Watt of 100-110.
Suc6 met je verdere onderzoek.
20*350ZO45°
Ik denk ook wel dat het gaat werken,moet bijna wel, gezien je specs.
en zo niet, een 300 watt voeding is vandaag de dag (imo) meer standaard dan uitzondering.
Heb anders nog wel een antec 300 wat voeding liggen voor je....
en zo niet, een 300 watt voeding is vandaag de dag (imo) meer standaard dan uitzondering.
Heb anders nog wel een antec 300 wat voeding liggen voor je....
Ik draai op mijn werk een TB1200@1333, met 20 GB 7200 Rpm Maxtor, Fop32, Hp Burner, twee videokaarten, 384Mb ram op een msi turbo bordje in een A-Open kast met een 235Watt voeding. Dit werkt ook nog.
Verwijderd
Je moet kijken naar wat de +3.3v en +5v bussen samen max. kunnen leveren.
Het advies van AMD voor de Athlon Classic destijds was dat ze samen 125W moeten kunnen leveren.
Ik heb een Linux server lopen op een Asus A7V met een 650mhz Athlon, NIC, simpel video kaartje, Raid controller met 2 20gb disks.
Het ding is niet plat te branden. Super stabiel.
De voeding is een AOPEN 250watter waarbij de +3.3v en +5v samen 150W kunnen leveren. Is dus ruim voldoende volgens de specs van AMD voor deze CPU config.
Ik denk dat je voor de TB het een beetje in de zelfde richting moet zoeken. Je hebt wel een stroom vretende 3D kaart, die heeft m'n server niet maar ik denk dat je het wel redt.
Mind you, niet elke voeding is het zelfde. Ik heb ook een merkloze 250W voeding liggen die slecht 115W combined op eerder genoemde bussen levert. Die gaf ook problemen met random uitvallende/resettende hardware.
Het advies van AMD voor de Athlon Classic destijds was dat ze samen 125W moeten kunnen leveren.
Ik heb een Linux server lopen op een Asus A7V met een 650mhz Athlon, NIC, simpel video kaartje, Raid controller met 2 20gb disks.
Het ding is niet plat te branden. Super stabiel.
De voeding is een AOPEN 250watter waarbij de +3.3v en +5v samen 150W kunnen leveren. Is dus ruim voldoende volgens de specs van AMD voor deze CPU config.
Ik denk dat je voor de TB het een beetje in de zelfde richting moet zoeken. Je hebt wel een stroom vretende 3D kaart, die heeft m'n server niet maar ik denk dat je het wel redt.
Mind you, niet elke voeding is het zelfde. Ik heb ook een merkloze 250W voeding liggen die slecht 115W combined op eerder genoemde bussen levert. Die gaf ook problemen met random uitvallende/resettende hardware.
Nou ik denk eerder dat het een compleet nieuwe kast wordt, want de koeling is ook belabberd. Athlon 900Tb op 58/60 graden is ook nie lekker en mijn voeding is zowat een grilplaat. btw 1,5 cm tussen warmte element van voeding en mijn coolmaster trouwens de enigste koeler in hele pc.
-> [HA]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1