Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

BBG Budget systeem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jpstaman
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 21:43
Hoi mensen,

Ik overweeg het BBG budget systeem te kopen, maar om de videokaart (en ssd)nog even achterwege te laten en in plaats daarvan mijn 1060 GTX 6GB nog even te gebruiken tot ik een wat groter budget heb.

Ik vroeg me af of dit een reële optie is. Heeft iemand enig idee hoe ver ik nog kan komen met deze videokaart? En is de budget BBG een beetje toekomstbestendig of is het dan wezenlijk beter om naar bijvoorbeeld het 1500,- systeem te kijken? De settings moeten voor mij niet noodzakelijk op al te hoge instellingen staan.

Met vriendelijke groet

Alle reacties

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-11 16:57
Hangt er echt totaal van af welke games je nog speelt. Als je Esports titels speelt is een 1060 eerst prima!

Verder is het ook handig om te weten wat voor monitor je op dit moment gebruikt en op welke resolutie je gamed

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

• jpstaman
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 21:43
Ah excuses, dat had ik wat achterwege gelaten omdat ik er zelf nog niet helemaal over uit ben. Ik kan waarschijnlijk een 1440p Dell monitor overnemen van een vriend, maar mijn angst is dat ik dan dus inderdaad naar een hogere prijsklasse moet kijken dus vooralsnog game ik 1080p.

Ik speel voornamelijk esports games, maar ook grotendeels doordat ik geen keuze heb met mijn huidige systeem. Ik zou wel graag de nieuwe grote releases willen kunnen spelen (zal maar zeggen CoD/Battlefield etc). Maar niet noodzakelijk op Ultra, en zelfs High is discusieerbaar.

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-11 16:57
jpstaman schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 18:20:
Ah excuses, dat had ik wat achterwege gelaten omdat ik er zelf nog niet helemaal over uit ben. Ik kan waarschijnlijk een 1440p Dell monitor overnemen van een vriend, maar mijn angst is dat ik dan dus inderdaad naar een hogere prijsklasse moet kijken dus vooralsnog game ik 1080p.

Ik speel voornamelijk esports games, maar ook grotendeels doordat ik geen keuze heb met mijn huidige systeem. Ik zou wel graag de nieuwe grote releases willen kunnen spelen (zal maar zeggen CoD/Battlefield etc). Maar niet noodzakelijk op Ultra, en zelfs High is discusieerbaar.
1080p is de 1060 imo gewoon geschikt voor. CoD/Battlefield zul je misschien niet op Ultra kunnen draaien maar met wat tweaken moet high wel lukken.

Verder denk ik dat je qua geheugen ook genoeg hebt aan 16GB, zou dus zeker een ander ram setje uitzoeken.

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super