Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen + AutoCAD/Sketchup
Wat mag het systeem gaan kosten?
≈€2000, 't komt niet zo nauw
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn koptelefoon
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Game PC, toetsenbord, muis en monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een Nvidia kaart heeft mijn sterke voorkeur.
Ik wil de pc kopen bij een bedrijf met een vaste locatie in Nederland die goede klantenservice/support kan leveren mocht ik dat nodig hebben. Informatique.nl lijkt zo'n bedrijf te zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik werk nu nog met een typisch laptop toetsenbord, daarom wil ik een low profile toetsenbord om de overstap naar mechanisch minder groot te maken.
Palmgrip voor de muis.
Gsync 1440p voor de monitor
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Dit is wat ik heb gevonden:
Ik zou graag willen weten of ik (het niet zelf bouwen van de PC buiten beschouwing latend) iets doms doe/over het hoofd zie en of dit een goede combinatie is of niet.
Gamen + AutoCAD/Sketchup
Wat mag het systeem gaan kosten?
≈€2000, 't komt niet zo nauw
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn koptelefoon
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Game PC, toetsenbord, muis en monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een Nvidia kaart heeft mijn sterke voorkeur.
Ik wil de pc kopen bij een bedrijf met een vaste locatie in Nederland die goede klantenservice/support kan leveren mocht ik dat nodig hebben. Informatique.nl lijkt zo'n bedrijf te zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik werk nu nog met een typisch laptop toetsenbord, daarom wil ik een low profile toetsenbord om de overstap naar mechanisch minder groot te maken.
Palmgrip voor de muis.
Gsync 1440p voor de monitor
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Dit is wat ik heb gevonden:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Monitoren | Acer Predator XB271HU (IPS) Rood, Zwart | € 479,- | € 479,- |
| 1 | Toetsenborden | Sharkoon PureWriter RGB Kailh Red (Qwerty US) | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Muizen | Logitech G502 Hero | € 57,99 | € 57,99 |
| 1 | Desktops | Informatique MyGamePC Level:35 | € 1.679,00 | € 1.679,00 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2321,05 | ||
Ik zou graag willen weten of ik (het niet zelf bouwen van de PC buiten beschouwing latend) iets doms doe/over het hoofd zie en of dit een goede combinatie is of niet.