Clavister Firewall

Pagina: 1
Acties:
  • 862 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoffeeToGo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20-07 09:48
In mijn werk kom ik de laatste tijd bij mijn klanten steeds meer Clavister firewalls tegen, maar kan hiervan vrijwel geen recente reviews of info vinden en ben benieuwd of mensen hiermee toevallig ervaring hebben. Is hij vergelijkbaar in werking met andere next gen firewalls ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:24

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Had er nog nooit van gehoord. Na wat google zoektermen lijkt het best een aardig bedrijf. Als ik de specs bekijk van hun producten dan zijn het prima firewalls. Het heeft er alle schijn van dat deze apparaten een soortgelijke werking hebben dan de bekendere merken NGFW's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ken het ook niet, 95% wat hier voorbij schuift zijn Aruba, Dell, Cisco, Palo Alto of Fortigate's en sporadisch Barracuda. Let wel, dit is bij het grootzakelijk segment.

Als ik op de site van Clavister kijk lijkt het me meer een onderkant SMB-markt oplossing, vergelijkbaar met een WatchGuard bijvoorbeeld.

Het spul is in ieder geval niet verkrijgbaar bij de gerenommeerde distributeurs zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoffeeToGo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20-07 09:48
Ondanks dat hun producten al relatief lang verkrijgbaar zijn (minimaal 5+ jaar) vind ik het raar dat vrijwel niemand het kent of ervaring mee heeft. Daar ben ik zodoende naar op zoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
CoffeeToGo schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 14:28:
Ondanks dat hun producten al relatief lang verkrijgbaar zijn (minimaal 5+ jaar) vind ik het raar dat vrijwel niemand het kent of ervaring mee heeft. Daar ben ik zodoende naar op zoek!
Ik heb een klant die Clavister router gebruikt voor hun HQ en branch. Ze doen wat wordt verwacht.
Alleen is web interface onoverzichtelijk in het begin. Configureren van router is apart vergeleken met Cisco Asa, Juniper SRX, Fortigate firewall en Sophos XG.
Clavister remote support is goed. Ik kom soms ook niet uit met probleem of configuratie. Dan bel ik hun Zweedse nummer en via teamview kijken ze mee + troubleshoot op Clavister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreteqit
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 20-07-2020
*knip* Spam.

[ Voor 96% gewijzigd door rens-br op 20-07-2020 13:15 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.