Backup maken van oude iPad op macbook 2 verschillende id's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-09 15:47
Misschien zie ik iets over het hoofd of denk ik te moeilijk, maar ik zit met het volgende.

Ouders hebben een iPad 1st gen, met daarop een aantal foto's, filmpjes enz. Deze willen zij bewaren voor wanneer zij over een tijdje mijn oude macbook overnemen en alles daarop willen zetten.

Hun oude iPad gaat binnen enkele dagen naar iemand die 'm overneemt.

Hoe kunnen we de foto's en filmpjes tijdelijk makkelijk back-uppen totdat ze zelf een nieuwe oplossing hebben?
Dropbox en dergelijke apps is in deze geen gewenste work around.. Het totaal aantal gb's is te groot voor een iTunes backup.

[ Voor 5% gewijzigd door crazylegs op 15-01-2020 12:56 ]

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whooptiedoe
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:45
Kan je dan niet de foto's en video's kopiëren naar een computer? Want ik neem aan dat de foto's en video's in de foto app staan van de iPad.
Als je dan de iPad op een computer aansluit zou je de DCIM folder moeten zien met alle foto's en video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Foto’s Eraf halen met Fotolader (standaard aanwezig op je Mac) of iCloud foto’s aanzetten en ze daar naar toe syncen

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
“ Het totaal aantal gb's is te groot voor een iTunes backup.”

Que? Mijn iPhone backup is iets van 140GB met een fotolibrary van 95Gb ofzo. Hoe groot is de jouwe dan dat het te groot zou zijn voor iTunes? Oo

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gewoon iCloud abo van paar euro per maand afsluiten. Dan krijg je plenty ruimte en wanneer alles op het volgende apparaat staat stop je het abo weer. Overigens beter om dit ook wel in de cloud te houden, want wat als je apparaat gejat wordt of kapot gaat? Foto's weg.

[ Voor 28% gewijzigd door stok op 17-01-2020 12:02 ]