Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Backup maken van oude iPad op macbook 2 verschillende id's

Pagina: 1
Acties:

• crazylegs
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 19-02 11:25
Misschien zie ik iets over het hoofd of denk ik te moeilijk, maar ik zit met het volgende.

Ouders hebben een iPad 1st gen, met daarop een aantal foto's, filmpjes enz. Deze willen zij bewaren voor wanneer zij over een tijdje mijn oude macbook overnemen en alles daarop willen zetten.

Hun oude iPad gaat binnen enkele dagen naar iemand die 'm overneemt.

Hoe kunnen we de foto's en filmpjes tijdelijk makkelijk back-uppen totdat ze zelf een nieuwe oplossing hebben?
Dropbox en dergelijke apps is in deze geen gewenste work around.. Het totaal aantal gb's is te groot voor een iTunes backup.

crazylegs wijzigde deze reactie 15-01-2020 12:56 (5%)

https://www.facebook.com/hbbsebas2020/

• whooptiedoe
  • Registratie: december 2019
  • Nu online
Kan je dan niet de foto's en video's kopiëren naar een computer? Want ik neem aan dat de foto's en video's in de foto app staan van de iPad.
Als je dan de iPad op een computer aansluit zou je de DCIM folder moeten zien met alle foto's en video's.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15:52

Donstil

Grab them by the 🐈.

Foto’s Eraf halen met Fotolader (standaard aanwezig op je Mac) of iCloud foto’s aanzetten en ze daar naar toe syncen

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
“ Het totaal aantal gb's is te groot voor een iTunes backup.”

Que? Mijn iPhone backup is iets van 140GB met een fotolibrary van 95Gb ofzo. Hoe groot is de jouwe dan dat het te groot zou zijn voor iTunes? Oo

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• stok
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Gewoon iCloud abo van paar euro per maand afsluiten. Dan krijg je plenty ruimte en wanneer alles op het volgende apparaat staat stop je het abo weer. Overigens beter om dit ook wel in de cloud te houden, want wat als je apparaat gejat wordt of kapot gaat? Foto's weg.

stok wijzigde deze reactie 17-01-2020 12:02 (28%)

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True