Toon posts:

leren programmeren zonder ervaring

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Graag had ik advies bekomen omtrent het beginnen leren van programmeren, meer bepaald html, css & javascript.

Momenteel ben ik tewerkgesteld als bediende in een vastgoedkantoor, het is nog maar recent dat programmeren mijn interesse heeft gewekt en ik zou graag in de toekomst een carriereswitch willen maken als webdeveloper.

Ik heb geen enkele voorkennis van het vak of geen opleiding/diploma genoten in de sector.
Wat moet ik doen of welke stappen moet ik volgen om ooit als junior webdeveloper aan de slag te kunnen in een bedrijf en is dit nog mogelijk?

Alle tips, advies en/of meningen zijn welkom.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zou eens beginnen met zoeken in dit forum; deze vraag komt met de regelmaat van de klok voor. Mocht je na 't doornemen van een aantal van die topics nog concrete(re) vragen hebben dan ben je vrij een nieuw topic te openen. Laat daarbij wel a.u.b. de vele product en categoriekoppelingen die je had gemaakt op dit topic achterwege; een koppeling of misschien 2, 3 is meer dan voldoende.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.