Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welk schroefje voor Msata in Acer?

Pagina: 1
Acties:

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Laatst heb ik deze Msata SSD voor mijn Acer laptop (Aspire V5 573G ) gekocht: pricewatch: Kingston UV500 mSATA 480GB

Maar ik heb helaas geen schroefje om 'm vast te zetten, dus de SSD hangt nu los in de laptop. Wat voor schroefjes heb ik precies nodig? Ik vermoed M2.0 x 3mm.

Wie kan dit bevestigen, en waar kan ik deze schroefjes (het beste) kopen?

P.s. In de doos van de laptop zaten geen extra schroefjes. En alle schroefjes die ik over heb van moederborden e.d. passen niet. De schroefdraad is sowieso te dik.

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-11 17:37
Koop een m.2 naar sata adapter op ali voor 3 dollar daar zitten vaak verschillende schroefjes bij.

• Slogra
  • Niet online
Bedankt, dat is inderdaad een optie.

Ik heb het ook aan de systeembeheerder op mijn werk gevraagd en hij heeft een schroefje gevonden. Ik weet nog niet of ie past, daar ga ik vanavond achter komen :).

• Slogra
  • Niet online
Inmiddels 2 verschillende schroefjes geprobeerd. De ene was de dik en de andere was te dun. Ik weer niet wat de maat van de schroefjes is, maar ik vermoed 2mm en 1mm. Dus ik zoek iets wat er tussenin zit.

• Jampot007
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:12
Bij de hornbach verkopen ze schroefjes per stuk. Meet is wat je nodig hebt en haal dan een schroefje :?

V&A: 3D Print Service + \\ Industrieel Product Ontwerpen

Verwijderd

Even langs een pc bouw winkel?

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:36
Tussen de M2 en M3 zit gewoon M2,5. Ze zijn er wel die maten, maar meestal niet in de bouwmarkt. Ik zou vantevoren even op de site kijken of bellen. Bij hobbywinkels (RC auto's etc.) heb je meer kans op die maten. Ik heb ooit een zakje M2,5 besteld voor een laptop, maar waar... Ga er vanuit dat je ze zelf op lengtemaat moet maken.

Addicted to silent computing

Pagina: 1