Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1324824

Topicstarter
Mijn man en ik pendelen regelmatig tussen Antwerpen en Valencia (Spanje). Sinds de geoblocking is afgeschaft konden wij probleemloos ons Belgisch account van Netflix gebruiken. Alles was netjes nederlands ondertiteld. Uiteraard waren een aantal titels niet beschikbaar. Plots is het terug naar af: een heleboel series en films zijn slechts spaans ondertiteld, net zoals het enkele jaren geleden was en iedereen gebruik probeerde te maken van VPN. Heb contact opgenomen via de chat met Netflix, maar daar krijg ik enkel algemeenheden als antwoord. Heb de indruk dat ze zelfs het probleem niet begrijpen. Is er iemand hier op het forum die me verder kan helpen aub? Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-05 18:15
Wat heb je zelf allemaal geprobeerd?
Wat zegt google of netflix support pagina?
De taal voor ondertiteling wijzigen

Omdat er erg veel talen beschikbaar zijn, geeft Netflix alleen de vijf tot zeven talen weer die het meest relevant worden geacht voor jou tijdens het kijken. Gedownloade titels geven alleen de twee talen weer die het meest relevant zijn voor jou.

Als de optie voor je voorkeurstaal voor ondertiteling niet wordt vermeld:

Meld je aan bij Netflix op een computer of in een mobiele browser.

Selecteer Profielen beheren (Manage Profiles).

Selecteer het gewenste profiel.

Selecteer je voorkeurstaal in het keuzemenu Taal (Language).

Probeer de serie of film opnieuw af te spelen met je voorkeurstaal voor ondertiteling.

Als nog altijd niet de juiste ondertiteling wordt weergegeven, kun je Waarom is ondertiteling niet beschikbaar in mijn taal? raadplegen voor meer informatie. Als je je instellingen voor ondertiteling telkens wanneer je probeert te kijken opnieuw moet instellen, speel dan een titel af met een leeftijdsclassificatie voor tieners of hoger die is ingesteld op jouw voorkeurstaal voor ondertiteling. Hierdoor worden je instellingen opgeslagen voor als je later wilt kijken.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
@Quadradial dat leek bij mij ieder geval niet goed te werken afgelopen week in Finland. Ik heb mijn profiel op nederlands staan, in de video stream werdt ook de nederlands vertaalde versie getoond, maar ik kon geen nederlands als subtitles kiezen, alleen Fins, Zweeds en Engels. Terwijl het wel gewoon een film was waar nederlandse subs voor beschikbaar zijn in Nederland.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Woy schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:22:
@Quadradial dat leek bij mij ieder geval niet goed te werken afgelopen week in Finland. Ik heb mijn profiel op nederlands staan, in de video stream werdt ook de nederlands vertaalde versie getoond, maar ik kon geen nederlands als subtitles kiezen, alleen Fins, Zweeds en Engels. Terwijl het wel gewoon een film was waar nederlandse subs voor beschikbaar zijn in Nederland.
Ik kan dat als Helsinki-bewoner met een NL account beamen.

Ik heb daar uitgebreid met de Netflix support over gesproken een keer of 10 in het begin, en het bleek inderdaad uiteindelijk niet in Finland beschikbaar te zijn.

Dit geldt overigens niet voor alle films/series. Voor sommige is het wel beschikbaar, voor anderen niet. Zal wel iets met rechten te maken hebben.

Voor sommige series is er zelfs alleen Fins en Zweeds, dat is pas irritant. Ik woon al zo lang in het buitenland dat is zowiezo alleen nog Engels gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 12:43

srblackbird

ThinkGEEK

Het is dit artikel.
Korte samenvatting: als je een tijdje in het buitenland bent, zijn de Nederlandse opties niet meer beschikbaar.
Als je langere tijd op reis bent of naar een land buiten de Europese Unie gaat, kunnen de beschikbare opties veranderen. In landen binnen de Europese Unie bieden we gedurende korte tijd de content aan die je ook in je eigen land ontvangt. We stellen je op de hoogte als deze periode voorbij is en je toegang krijgt tot de series en films van het land waar je naartoe bent gereisd. We stellen je hiervan dan direct op de hoogte.