When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Vraag
Alle reacties
Verfje, tapijt, laminaat of hout erover lijkt me het gemakkelijkst!
Gooi er eens wat kattengrit overheen en laat het een dagje liggen.
I have stability. The ability to stab.
Google geprobeerd? Paar opties die zo te proberen zijn ..
https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Schoonmaakmiddelen zijn vaak zuren, misschien kun je wat met chloor, en vond zelf de kattenbak korrels wel een redelijk idee (wellicht werkt zout ook).
https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Schoonmaakmiddelen zijn vaak zuren, misschien kun je wat met chloor, en vond zelf de kattenbak korrels wel een redelijk idee (wellicht werkt zout ook).
keukenpapier er op en met de strijkbout er overheen.
Soms ben ik bijna gelukkig
Zoveel mogelijk ontvetten en dan grijze betonvloerverf.
Dat kokend hete water heeft de olie mooi dun gemaakt om zo diep mogelijk in te trekken. Dit haal je niet meer weg.
Dat kokend hete water heeft de olie mooi dun gemaakt om zo diep mogelijk in te trekken. Dit haal je niet meer weg.
Aangezien je al veel hebt geprobeerd gaat er nu waarschijnlijk niks meer goed werken.
Wat wel kan werken is een super dun laagje cement erover gieten.
Gewoon heel erg verdund, of met een sponsje. Net zoals je tegels voegt. Dat geef ik de meeste kans.
Alle pogingen die je nu hebt gedaan hebben er vooral voor gezorgd dat de vlek dieper is gaan zitten.
Wat wel kan werken is een super dun laagje cement erover gieten.
Gewoon heel erg verdund, of met een sponsje. Net zoals je tegels voegt. Dat geef ik de meeste kans.
Alle pogingen die je nu hebt gedaan hebben er vooral voor gezorgd dat de vlek dieper is gaan zitten.
Eruit hakken en nieuw beton gieten.
Edit
Oh, al voorgesteld
Edit
Oh, al voorgesteld
[ Voor 28% gewijzigd door Mel33 op 14-01-2020 20:21 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
De rest met het zelfde insmeren.. zie je geen vlekken meer.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Het zit er niet op maar in.
Dit ga je er nooit meer uit krijgen.
Beste is zoals geopperd verven of misschien dat een dun laagje cement nog iets doet maar denk dat je het dan uiteindelijk blijft zien, misschien wat minder maar blijft zichtbaar.
Dit ga je er nooit meer uit krijgen.
Beste is zoals geopperd verven of misschien dat een dun laagje cement nog iets doet maar denk dat je het dan uiteindelijk blijft zien, misschien wat minder maar blijft zichtbaar.
Bedankt voor alle vlotte reacties! Ik reageer op een paar specifiek en de rest algemeen:

Jammer om te lezen dat het door het kokende water waarschijnlijk alleen maar verder ingetrokken is.. Enfin, ik laat het resultaat nog even weten natuurlijk
Het is buitenshuiseamelink schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:54:
Verfje, tapijt, laminaat of hout erover lijkt me het gemakkelijkst!
Dat moest ik even opzoeken. Lijkt me een beetje overdreven en erg kostbaar
Haha, dat zou ik overwegen, helaas is dit een pad van ~30x1,5 meterDukeBox schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 20:26:
De rest met het zelfde insmeren.. zie je geen vlekken meer.
Ik ga dat eens proberen. Strijkbout hebben we en keukenpapier ook. Vet weer heet maken en dan absorberen klinkt niet onlogisch. Daarna de kattenbakkorrels e.d. eens proberen, alsook de HG.JukeboxBill schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 20:05:
keukenpapier er op en met de strijkbout er overheen.
Jammer om te lezen dat het door het kokende water waarschijnlijk alleen maar verder ingetrokken is.. Enfin, ik laat het resultaat nog even weten natuurlijk
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Dasty ontvetter van de Wibra proberen
Denk overigens dat druivenpitolie gewoon vergaat.
Zal even duren...
Het is geen synthetische motorolie ofzo.
Zal even duren...
Het is geen synthetische motorolie ofzo.
Pagina: 1