[Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen. Ook ga ik naar school en zal ik hem daarvoor gebruiken. Voor de rest niet veel speciaals. Vooral management-games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een max. Niet al te duur want dan moet ik langer sparen. Ong onder 600, maar kan als het het waard is hoger.Dus dan moeten de prestaties een stuk beter kunnen voor niet al te veel geld extra. Daar bovenop komen extras als OS
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb wel muis, toetsenbord en tijdelijke monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niet al te speciaal. Wel met mogelijkheid later misschien wat te upgraden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC hoeft voor de rest niet extreem mooi of stil te zijn. Is natuurlijk wel lekker. RGB is ook leuk, maar hoeft niets extras te kosten. Ga daar zegmaar niet voor betalen.
Ga je overklokken?
Niet van plan om te overklokken. Misschien later.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen hebben of deze componenten een beetje samengaan en aan te raden zijn. Qua kennis weet ik over alles wel wat, behalve an GPU's dus daar zou ik ook wel graag advies voor willen hebben.
Ik hoop dat dit een beetje genoeg informatie is, zo niet: vraag maar.
Dit heb ik zelf gevonden:
Ik wil gaan gamen. Ook ga ik naar school en zal ik hem daarvoor gebruiken. Voor de rest niet veel speciaals. Vooral management-games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een max. Niet al te duur want dan moet ik langer sparen. Ong onder 600, maar kan als het het waard is hoger.Dus dan moeten de prestaties een stuk beter kunnen voor niet al te veel geld extra. Daar bovenop komen extras als OS
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb wel muis, toetsenbord en tijdelijke monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niet al te speciaal. Wel met mogelijkheid later misschien wat te upgraden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC hoeft voor de rest niet extreem mooi of stil te zijn. Is natuurlijk wel lekker. RGB is ook leuk, maar hoeft niets extras te kosten. Ga daar zegmaar niet voor betalen.
Ga je overklokken?
Niet van plan om te overklokken. Misschien later.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen hebben of deze componenten een beetje samengaan en aan te raden zijn. Qua kennis weet ik over alles wel wat, behalve an GPU's dus daar zou ik ook wel graag advies voor willen hebben.
Ik hoop dat dit een beetje genoeg informatie is, zo niet: vraag maar.
Dit heb ik zelf gevonden:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 122,95 | € 122,95 |
1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | € 87,50 | € 87,50 |
1 | Videokaarten | Asus ROG Strix Radeon RX570 OC edition 8GB GDDR5 | € 149,99 | € 149,99 |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 550 Full Modular | € 65,05 | € 65,05 |
1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 480GB | € 49,90 | € 49,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 550,29 |