Een vriendin van mij kan niet meer op bepaalde sites. Aangezien ik een man ben en een mac heb dacht ze dat ik dat probleem wel kon oplossen.
Ze komt met een goed werkende MacBook Air Mid 2011 13 inch met een i5. Echter ze draait nog Mac OS Yosemite. Een operating systeem dat Apple niet meer ondersteund. De MacBook Air moet volgens Apple echter ook High Sierra kunnen draaien.
Echter ingelogd met Apple ID in de App Store kunnen we niet upgraden en zegt de software dat de MacBook Air up to date is...
Gegoogled maar kan nergens een antwoord vinden op de vraag:
Kan ik vanuit Yosemite nog updaten of moet ik een clean install doen van High Sierra?
Dit liever niet ivm de mail etc van mijn vriendin.
Dank!
Edit: probeer de titel aan te passen maar dat lukt dus niet..
Ze komt met een goed werkende MacBook Air Mid 2011 13 inch met een i5. Echter ze draait nog Mac OS Yosemite. Een operating systeem dat Apple niet meer ondersteund. De MacBook Air moet volgens Apple echter ook High Sierra kunnen draaien.
Echter ingelogd met Apple ID in de App Store kunnen we niet upgraden en zegt de software dat de MacBook Air up to date is...
Gegoogled maar kan nergens een antwoord vinden op de vraag:
Kan ik vanuit Yosemite nog updaten of moet ik een clean install doen van High Sierra?
Dit liever niet ivm de mail etc van mijn vriendin.
Dank!
Edit: probeer de titel aan te passen maar dat lukt dus niet..
[ Voor 4% gewijzigd door KaiTak op 14-01-2020 17:17 ]