Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Connectie met Access database geeft foutmelding -2147467259*

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• jan kortman
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 23-01 15:07
Ik heb al maanden een ASP-classic applicatie bij een nieuwe provider draaien.
Gisteren gaf hij opeens een foutmelding als ik de ADODB connection probeer te openen naar een MS-access database.
Ik ben zelf geen ervaren programmeur maar hobby af en toe wat.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
MSaccess,
Microsoft.ACE.OLEDB.12.0

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
een test kun je zien op *snip* spam

RobIII wijzigde deze reactie 14-01-2020 12:27 (11%)

Alle reacties

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:08

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

jan kortman schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:21:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
een test kun je zien op *snip* spam
...en toen gooide je de foutmelding in Google en wat gaf dat?

Graag verwijs ik je naar onze Quickstart; ik mis echt wel heel veel eigen inzet in dit topic en wat je dus gezocht, gevonden en geprobeerd hebt behalve die test die de foutmelding dumpt maken.

Overigens is MS Access niet echt geschikt om websites op te draaien (ondanks dat dat wel soms beweerd wordt) en is Classic ASP ook al zeg maar een hele poos op sterven na dood... Misschien eens overwegen je project om te (laten) zetten naar iets nieuwers?

RobIII wijzigde deze reactie 14-01-2020 12:33 (56%)