Toon posts:

Idee om tag 'Politiek' te maken die je kan negeren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voordeel:

A) Je weet gelijk dat het politiek beladen is
B) De veelal meninggemodde topics rondom Trump, Republikeinen, Democraten en wat dan ook kan je negeren
C) Degenen die graag blind voor de werkelijkheid zijn dat niet alles zo zwart is als ze denken (Democraten, NYT, Politico goed, Republikeinen, Trump, Daily Mail en whatever slecht) hebben een eigen cirkeljerk topic

Nadeel:

A) Community wordt gesplitst, maar doordat meningmodden toch nauwelijks wordt aangepakt in dat soort topics, maakt het toch weinig uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*
Modbreak:Op de man spelen is nergens voor nodig.

Je weet zelf ook wel als je reageert of iets politiek is of niet.

[ Voor 60% gewijzigd door Dirk op 14-01-2020 11:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Je kan er ook gewoon voor kiezen om niet op zo'n artikel te klikken. Lijkt me een stuk eenvoudiger. Op die manier kan je topics ook negreren.

Het is immers *niet* verplicht om elk artikel te lezen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wildhagen schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 10:56:
Je kan er ook gewoon voor kiezen om niet op zo'n artikel te klikken. Lijkt me een stuk eenvoudiger. Op die manier kan je topics ook negreren.

Het is immers *niet* verplicht om elk artikel te lezen.
Scheelt tijd als je vooraf weet dat het een politiek stukje is... Ik dacht vooraf toen ik er op klikt dat het puur ging om een Russische aanval a la NotPetya vs Oekraine. Wist ik veel dat de tekst grotendeels bij de eerste versie een anti-Trump stukje was. (Moet zeggen dat Tijs Hofmans het wel flink verbeterd heeft sindsdien)