DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik hou het ook bij IBM maar dan de 60GXP serie (40gig bijv. ) er zijn naar mijn mening iets teveel 75GXP's gesneuveld (waaronder 1 van mij) dus dat noem ik nou niet echt een aan te bevelen RAID0 schijfOp donderdag 02 augustus 2001 20:33 schreef DR het volgende:
hiero 2X ibm 45GB in raid0
lekkere snele en vooral stile schijven
Verwijderd
Nou ik heb hier zelf 2x 60GXP IBM schijfjes van 60 gig@raid0.
Deze lopen echt als een trein hier, ik haal gruwelijke benchmarks
Dus ibm 60GXP zijn een echte aanrader.
Deze lopen echt als een trein hier, ik haal gruwelijke benchmarks
Dus ibm 60GXP zijn een echte aanrader.
ik praatte ook niet over aanbeveling maar ervaringOp donderdag 02 augustus 2001 20:38 schreef CV_SmileY het volgende:
[..]
Ik hou het ook bij IBM maar dan de 60GXP serie (40gig bijv. ) er zijn naar mijn mening iets teveel 75GXP's gesneuveld (waaronder 1 van mij) dus dat noem ik nou niet echt een aan te bevelen RAID0 schijf
2X 40 Gb 60GXP zou net wat sneller zijn, heb ik gelezen
Verwijderd
IBM en Maxors zijn allebei goed.
Als je al een Maxtor hebt, waarom zou je dan IBM's kopen?
Of wil je twee nieuwe schijven hebben?
Ze zijn allebei stil en snel, maar wil je meer snelheid, neem dan de IBM, wil je wat minder luidruchtige (=relatief), neem dan de Maxtors.
Het verschil tussen de twee zal onmerkbaar zijn, dus neem gewoon de goedkoopste
Als je al een Maxtor hebt, waarom zou je dan IBM's kopen?
Of wil je twee nieuwe schijven hebben?
Ze zijn allebei stil en snel, maar wil je meer snelheid, neem dan de IBM, wil je wat minder luidruchtige (=relatief), neem dan de Maxtors.
Het verschil tussen de twee zal onmerkbaar zijn, dus neem gewoon de goedkoopste
Verwijderd
Ik sta op het punt om ongeveer gelijkwaardig te gaan bestellen MSI K7T-266 Pro Raid met 2 schijven IBM 60 GXP (20 GB) in Raid 0. De schijven heb ik gekozen na reviews te lezen waar ze als "erg prettig" worden beschreven. Stil, snel, etc....
Het lijkt mij dat je met de IBM's een goede keuze doet.
n.b. de keuze voor MSI en 20 GB zijn puur ivm budget gedaan (de rest moet er ook nog bij).
Het lijkt mij dat je met de IBM's een goede keuze doet.
n.b. de keuze voor MSI en 20 GB zijn puur ivm budget gedaan (de rest moet er ook nog bij).
Ok bedankt allemaal voor de snelle reacties 
Ik ga es wat rondsjoppen bij de PriceWatch
Ik ga es wat rondsjoppen bij de PriceWatch
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Hela
ik heb 75gxp's 60gxp's maar niet in raid.
misschien zijn 2 disken met os op c: en temp op d: bv in de praktijk sneller dan 2 in raid waarmee je "alleen" data transfer wint.
2 60gxp zijn op dit moment de snelste schijven voor raid
ik heb 75gxp's 60gxp's maar niet in raid.
misschien zijn 2 disken met os op c: en temp op d: bv in de praktijk sneller dan 2 in raid waarmee je "alleen" data transfer wint.
2 60gxp zijn op dit moment de snelste schijven voor raid
Tweak!
hoe zat dat nu eik met RAID?
2x 30 gig =30 gig maar dubbele snelheid of is 60 gig?
ik ben het ff kwijt...
2x 30 gig =30 gig maar dubbele snelheid of is 60 gig?
ik ben het ff kwijt...
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
60 gig met bijna dubbele snelheid was het toch?
Verwijderd
Raid 0 = stripe set, 2x30=60GB, snelheidswinst. 1 harddisk stuk = alle data weg.
Raid 1 = volume set, 2x30=30GB, fault tolerance, 2 schijven zijn identiek aan elkaar dus data is veilig.
Raid 1 = volume set, 2x30=30GB, fault tolerance, 2 schijven zijn identiek aan elkaar dus data is veilig.
Net 2 x DeskStar 60GXP besteld bij Exile...ff gebeld (IDE kabels vergeten
) en ze zouden maandag verstuurd worden..heb ik ze dinsdag. Ik post wel weer hoe het me afgaat met RAID
Verwijderd
IBM drives... de eide of andere nieuwe drives. Die zijn veel betrouwbaarder en stabieler. En jah.. ook na 5 minuten data trasver rate is de bandbreedte nog steeds op peil.
Ik heb 2 x IBM DeskStar 60GXP van 40 GB besteld..2 MB cache en 7200 RPM. Bloaz'n met den kroam
Pagina: 1