Aan te raden pc speakers?

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 11:26
Heb aan pc momenteel Creative Gigaworks T20 speakers hangen. Zijn best ok, maar dochter zou deze willen gebruiken aan haar platenspeler en dan zou ik mijn pc speakers beetje upgraden. Budget rond 100 euro, verkies studio speakers en als die bluetooth ondersteunen zou dat wel mooie plus zijn. Advies? Dagdagelijks gebruik, muziek/youtube/games.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:42

EMP

Krulloos!

Je vraag is erg algemeen, je kunt zo’n beetje alle speakerset boven de 20 euro heel goed “Dagdagelijks gebruik, muziek/youtube/games” doen.

Heb je wat voorbeelden van speakers die je interessant vindt? Of die je juist niet interessant vindt?

Anders zou je gewoon de T20’s weer kunnen nemen. Prima geluid. 2.0 dus kost weinig bureau-ruimte :P

Geef even aan wat je anders wilt dan je huidige T20’s, anders is het lastig advies geven. De T20’s zijn trouwens zo rond de 75 euro, dus voor 100 euro spreek je niet echt over een hele vette ‘upgrade’.

[ Voor 11% gewijzigd door EMP op 14-01-2020 07:18 ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:09

FeaR

In GoT we trust

Als je een nieuw topic opent komt er een template naar voren. Deze template is er om eigen inzet te triggeren. Zie ook Het algemeen beleid #quickstart.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Nu is het topic een boodschappenlijstje waar we op GoT niet aan doen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.