Nieuwe Videokaart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• SnowBigQ
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:32
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Nieuwe videokaart om huidige 1050Ti te vervangen.

Wat is je budget?
200 tot 300 euro vind ik wel goed bedrag voor wat ik nidig ben.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
zelf heb ik volgende 2 op het oog. Maar welke is beter en of een totaal andere.

pricewatch: Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01)

pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1660 Gaming OC 6G

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
CPU:Intel i5 7400
Mobo: Asus Prime B250 Plus
Ram: 8gb momenteel
Voeding: NZXT Hale82 550w

Indien er meer info nodig is hoor ik het graag.

Beste antwoord (via SnowBigQ op 14-01-2020 19:10)

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:01
GTX 1660 Super is de beste koop binnen jouw budget. Wil je onder de €200 blijven dan kijk je naar een GTX 1650 Super. Dezelfde prestaties als een RX 580 en verbruikt de helft aan stroom.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:01
GTX 1660 Super is de beste koop binnen jouw budget. Wil je onder de €200 blijven dan kijk je naar een GTX 1650 Super. Dezelfde prestaties als een RX 580 en verbruikt de helft aan stroom.

• Fantasma7988
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-01 08:39

• SnowBigQ
Hartelijk bedankt voor hulp :)

GTX 1660 Super kwam al door aantal reviews goed naar voren. Het zal die dus ook worden.

Zag net zelf ook dat 580 een stroomvreter is.

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Een GTX 1660 Super is voor 250 euro idd de beste videokaart welke je kunt kopen. Maar dat betekent alleen nog niet dat het voor jouw een goede keuze is. Je zegt bijvoorbeeld niet wat je er mee wil doen. Als het bijvoorbeeld gaming is en sommige games draaien niet meer soepel dan kan dit bijvoorbeeld even goed de CPU zijn. Voor sommige games is deze namelijk te traag. Dus meer informatie is wel noodzakelijk.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• SnowBigQ
-The_Mask- schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:23:
Een GTX 1660 Super is voor 250 euro idd de beste videokaart welke je kunt kopen. Maar dat betekent alleen nog niet dat het voor jouw een goede keuze is. Je zegt bijvoorbeeld niet wat je er mee wil doen. Als het bijvoorbeeld gaming is en sommige games draaien niet meer soepel dan kan dit bijvoorbeeld even goed de CPU zijn. Voor sommige games is deze namelijk te traag. Dus meer informatie is wel noodzakelijk.
Het is inderdaad voor gamen. Momenteel heb ik nergens last van met games die ik speel.

Euro Truck Simulator 2
American Truck Simulator
Farming Simulator 19
GTA 5

Het is alleen dat ik ook aan het kijken ben naar een ander systeem. Misschien AMD.

Dus ik dacht begin wel met een Videokaart alvast die ik nu kan gebruiken, en later in nieuw systeem kan overzetten. Denk dat ik met updates van onder andere ETS2 en Farming Sim later in het jaar net iets te kort zal komen met mijn 1050Ti.
Pagina: 1