Airpods batterij verschil

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 31-05 22:59
Hallo,

Ik heb mijn Airpods nu twee dagen en vandaag heb ik ze voor het eerst een langere tijd gebruikt ze waren beide 100% en op dit moment is de linker kant 24% en de rechter kant 9%. Ik heb op internet gelezen dat er altijd en klein verschil is en dat dit hoort. Maar ik vind 15% toch wel veel vooral omdat ze net nieuw zijn. Of is dit normaal?

Edit: ik heb ook gelezen dat het uit kan maken of je bijvoorbeeld je telefoon in je linker of rechterzak hebt. Zal dit morgen eens testen.

Nog een edit: toen mijn rechter airpod net uitviel met 1% batterij viel binnen 2 minuten daarna mijn linker met 15% batterij uit. Zou dit een defect zijn?

Groeten Daan.

[ Voor 28% gewijzigd door dnh300 op 14-01-2020 02:38 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:29
Wisselt je microfoon wel van links naar rechts? Dit kan je zelf instellen: Via Bluetooth -> i'tje klikken kan je zien hoe je settings staan.

Bij mij lopen ze ook leeg met andere percentages trouwens, soms inderdaad 10 tot 15% verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dit moet je wel even wat langer geven dan twee dagen. Dan kristalliseert dat uit en kan je wat zinnigs zeggen over batterij gebruik.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
ex87 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 16:14:
Wisselt je microfoon wel van links naar rechts? Dit kan je zelf instellen: Via Bluetooth -> i'tje klikken kan je zien hoe je settings staan.

Bij mij lopen ze ook leeg met andere percentages trouwens, soms inderdaad 10 tot 15% verschil.
Staat op automatisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnh300
Donstil schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 16:27:
Dit moet je wel even wat langer geven dan twee dagen. Dan kristalliseert dat uit en kan je wat zinnigs zeggen over batterij gebruik.
Oke bedankt! Heb nu wel eens gehad dat de andere kant sneller leeg ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zendvermogen voor bluetooth hangt af van afstand en wat voor materiaal er tussen zit.
Ieder half uur even je telefoon aan de andere kant leggen ;-)

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Pagina: 1