Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huidig systeem word gebruikt voor het draaien van virtuele machines, Photoshop,recordbox. absoluut geen gamer. huidige pc is een intel I7 met asus P6T7 WS SuperComputer moederbord. Maar ik merk dat hij niet zo goed meer mee kan :-). In het verleden altijd bij intel gezworen, maar nu precies best wat interesse in amd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen exact budget bepaald, moet degelijk zijn, maar moet nu niet perse 2000 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
monitor is een dvi aansluiting daarom zou ik eventueel mijn huidige grafische (geforce GT720) kaart willen overzetten. Dit omdat ik zag dat het moederbord enkel een hdmi uit heeft. Mits het moederbord hier nog een compatibel slot voor heeft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voldoende ram geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet zo'n fan van asrock. In het verleden altijd wel tevreden geweest van asus. Twijfel is er nog wel een beetje intel vs amd
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is wel fijn als de computer niet teveel lawaai maakt.
Ga je overklokken?
Geen interesse in overclocken
Wat verwacht je van ons?[i]
Is alles volgens jullie wat op elkaar afgestemd? Of zouden jullie het anders adviseren?
Of denken jullie dat de ryzen 7 ook al voldoende gaat presteren?
is de voeding geschikt? Hier ben ik niet zo van op de hoogte.
Alvast super bedankt voor alle tips!
Huidig systeem word gebruikt voor het draaien van virtuele machines, Photoshop,recordbox. absoluut geen gamer. huidige pc is een intel I7 met asus P6T7 WS SuperComputer moederbord. Maar ik merk dat hij niet zo goed meer mee kan :-). In het verleden altijd bij intel gezworen, maar nu precies best wat interesse in amd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen exact budget bepaald, moet degelijk zijn, maar moet nu niet perse 2000 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
monitor is een dvi aansluiting daarom zou ik eventueel mijn huidige grafische (geforce GT720) kaart willen overzetten. Dit omdat ik zag dat het moederbord enkel een hdmi uit heeft. Mits het moederbord hier nog een compatibel slot voor heeft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voldoende ram geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet zo'n fan van asrock. In het verleden altijd wel tevreden geweest van asus. Twijfel is er nog wel een beetje intel vs amd
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is wel fijn als de computer niet teveel lawaai maakt.
Ga je overklokken?
Geen interesse in overclocken
Wat verwacht je van ons?[i]
Is alles volgens jullie wat op elkaar afgestemd? Of zouden jullie het anders adviseren?
Of denken jullie dat de ryzen 7 ook al voldoende gaat presteren?
is de voeding geschikt? Hier ben ik niet zo van op de hoogte.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X Boxed | € 505,05 | € 505,05 |
| 1 | Moederborden | Asus Prime X570-P | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Behuizingen | Antec P110 Silent | € 93,- | € 93,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 162,- | € 162,- |
| 1 | Voedingen | Gigabyte G750H | € 68,99 | € 68,99 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 113,99 | € 113,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.118,03 | ||
Alvast super bedankt voor alle tips!