Toon posts:

[Lenovo ThinkPad] Wifi adapter niet zichtbaar in Win10

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Sins eer gister nacht is mijn laptop een beetje vreemd gaan doen normaal ben ik altijd verbonden met draadloos netwerk alleen sins eer gister nacht kan het icontje van WiFi niet meer zien op mijn laptop ook niet meer in de instellingen ik heb geprobeerd om het stuurprogramma aan te opnieuw te installeren maar helaas heeft niet echt wonder gecreëerd ook staat er dat ik alleen met ethernet verbind kan maken maar dat gaat niet om dat op de plek waar ik woon is dat niet moelijk ik heb een lenovo think pad T510i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Gamblers
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:56
Reageer dan gewoon niet.

[ Voor 77% gewijzigd door MisteRMeesteR op 14-01-2020 08:51 ]

Console Guy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Leestekens!
Staat de adapter nog wel in Apparaatbeheer?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar alleen voor kabel internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:41
Kan het zijn dat je per ongeluk de vliegtuigstand hebt aangezet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die kan ik niet eens aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antenne stuk.
Netwerk wifi kaart stuk.
Drivers een rondje om.
Vliegtuig modus actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-10 22:14
Zie je ook iets staan met "Radio off/on" als je op fn + f5 drukt?

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee als ik dat druk heb ik geen reactie op laptop zelf het Helen draadloos netwerk systeem staat niet meer op de laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-10 22:14
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2020 @ 21:21:
Nee als ik dat druk heb ik geen reactie op laptop zelf het Helen draadloos netwerk systeem staat niet meer op de laptop
Zie je wel andere draadloze netwerken of dat ook niet?

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wat voor een OS draait er op je laptop? OS2-WARP?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om het ff zo te zeggen het lijkt of deze pc nooit WiFi heeft gehadt alleen kabel netwerk maar ik heb in het verleden wel gewoon kunnen verbinden met draadloose netwerken en stondt de WiFi knop der zelf nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@wimmel_1 waar zou ik dat kunnen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17:22
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2020 @ 21:24:
Om het ff zo te zeggen het lijkt of deze pc alleen nooit WiFi heeft gehadt alleen kabel netwerk maar ik heb in het verleden wel gewoon kunnen verbinden met draadloose netwerken en stondt de WiFi knop der zelf nog
Kun je a.u.b leestekens gebruiken? Je tekst is slecht leesbaar. Als je als laatste post in het topic, pas dan even je eigen tekst aan.

0. Welk besturingssysteem heb je? en welke versie Windows xxxx ?
1. Er zit als het goed is een knop aan de zijkant van je laptop om wifi aan of uit te zetten.
2. Misschien zit je wifi adapter in je laptop los. (zelf al met HP en Dell laptops gehad). Dit zou kunnen verklaren waarom heel de adapter niet zichtbaar is. (als laatste doen. Eerst software checken)
3. Ga naar Deze computer > Eigenschappen > Apparaatbeheer en scan op nieuwe hardware.
4. Doet je wifi ( FN+F5) toets het?
5. Wat voor vreemde dingen deed je laptop?
6. Heb je de drivers opnieuw geïnstalleerd? Geeft dit problemen?. Zo ja, wat voor problemen?

Ik zou zeggen, ga hier eens zoeken en filteren op de drivers die voor jou van toepassing zijn.
https://support.lenovo.co...=thinkpad%20t510%20driver

https://support.lenovo.com/us/en/downloads/DS012870
https://support.lenovo.com/us/en/downloads/DS030245

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou mijn laptop geeft nu aan dat er internet bestaat maar alleen ethernet en bij adapter opties zie ik alleen ethernet ik heb geprobeerd de pc te resten maar dat help dat niet de optie blijft niet beschikbaar

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2020 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
Wederom. Leestekens!
Kun je ook antwoord geven op de vragen? We weten nu nog niet wat je nu geprobeerd hebt in de tussentijd.

Heb je nu wel of geen Wifi adapter zichtbaar?
Er komen veel vragen en antwoorden naar je toe, maar je bent karig met feedback geven wat je nu gedaan hebt. Troubleshooten wordt dan erg lastig voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses voor het vergeten van de leestekens!

Nee WiFi adapter is niet zichtbaar! wat ik heb geprobeerd is om de laptop op zoveel mogelijke manieren te maken zo als bijvoorbeeld bij apparaat beheer de netwerk adapters te update. Maar dat is het raar ook veder helpt het niet echt en ik best wel wat dingen geprobeerd maar niks lukt echt ik ben ook wel beetje confused hier van want de meeste dingen die woorden verteld nu heb ik wellicht al geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk heb je een vliegtuig modus.
Elke fabrikant maakt de wifi in en uitschakelbaar.

Mijn laptop heeft een vliegtuig modus.
En de wifi is appart uit te zetten door op het icoontje rechts onder in te drukken. ( En bij mij doet dan de 4g het ook niet, 2 dagen kansloos gezocht naar de oplossing voor ik dit door had)

Welke Windows draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai Windows 10 @Emielvanputten

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2020 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik leg het zo uit kijk vliegtuig stand der wel maar is niet van toepassing als ik der op druk gebeurt niks @Emielvanputten

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2020 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:16
Wifi switch uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie de optie wifi gewoon nergens staan ik probeer echt op te lossen niks te werkt nergens staat draadloos netwerk en kabel kan niet gebruiken waar ik woon hoe zorg ik er voor dat draadloos adapter terug in beeld komt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLMaca
niks werkt, maar je geeft nog steeds niet aan wat je nu gedaan hebt, of geeft halve antwoorden. Heb je de drivers nu al gedownload en opnieuw geïnstalleerd?

Ik geef het verder op. Je doet geen enkele moeite om je posts fatsoenlijk leesbaar te maken, dan geef ik het op met zoeken. Ik zou zeggen, ga naar de dichtsbijzijnde pc zaak en leg daar het probleem voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Oke.

Als win10 vind dat het nvt is dan ziet Windows geen wifi kaart.

Dus drivers, of kaart overleden...

Driver heb je reeds geprobeerd, dus ik denk dat je je wifi kaart msg vervangen..

Je kan ook een usb stick met WiFi gebruiken, kost 3tientjes. En is makkelijker dan je laptop openbreken en verder slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Is de (wifi)netwerkkaart niet gewoon uitgeschakeld in apparaatbeheer?

Rechter muisknop op Start -> Apparaatbeheer / Device Manager.
Dan de categorie Netwerk adapters / Network adapters open klikken, hier moeten als het goed is twee kaarten vermeld staan, de bedrade en draadloze netwerkkaart. Vervolgens klik je met de rechter muisknop op de netwerkkaart en kies je vervolgens met links voor inschakelen / enable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Zo’n T510i is natuurlijk al een oud beestje, dat er iets stuk gaat is dan niet zo vreemd.
Nu is het maar z’n wifi die niet meer werkt, er zit boven je toetsenbord een indicator voor wifi en deze hoort groen te zijn als wifi aan staat.

Anders in bios kijken of daar nog wel de wifikaart zichtbaar is.
Als je de laptop aan zet en zo gauw je het lenovo logo ziet op F1 drukken, dan kom je in het bios.
Geen instellingen aanpassen, gewoon kijken of daar de wifikaart nog wel zichtbaar is.

ICE ICE Baby

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Niet per-ongeluk de hardware switch omgezet (wirless switch op het plaatje)?

Afbeeldingslocatie: https://ak1.ostkcdn.com/images/products/11528928/Lenovo-ThinkPad-T510-15.6-inch-2.4GHz-Core-i5-8GB-RAM-256GB-SSD-Windows-10-Laptop-Refurbished-335dc15b-1553-43bd-be47-02afe81a8690.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:32

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

@Verwijderd Goedemorgen en Welkom op GoT *O*,

Even een paar verzoeken;
• Zou jij s.v.p. je laatste post willen wijzigen in plaats van een dubbelpost te maken? Dit kan middels de 'Wijzig' button bovenaan je originele reactie.
• Wil je eens even opsommen wat je nu exact wél en niet hebt gedaan? De andere Tweakers komen met meerdere vragen en mogelijke oplossingen, graag even deze ter harte nemen en de uitkomst even terugkoppelen.
• Tevens je topictitel wat opgepoetst :)

www.google.nl

Pagina: 1