Noctua NH-U12A

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MarlonQ
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
goede avond mede Tweakers.

Mijn vraag is kort en als volgt.

Ik vroeg mijzelf welke zwarte fans er op een
Noctua NH-U12A
Passen dit omdat model zelf niet in het zwart verkrijgbaar is.

Beste antwoord (via MarlonQ op 13-01-2020 20:57)

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-01 14:35

EMP

Krulloos!

Elk soort 12cm fan. Hij zit met clipjes gemonteerd in de normale bevestigingsgaatjes.

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-01 14:35

EMP

Krulloos!

Elk soort 12cm fan. Hij zit met clipjes gemonteerd in de normale bevestigingsgaatjes.

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08-2025

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

EMP schreef op maandag 13 januari 2020 @ 17:41:
Dit dus, maar ik vraag me wel af waarom je dat zou willen... Je koopt Noctua voor de fans en dan wil je er andere op zetten?
Of hij gaat minder koelen, of meer geluid maken want wat betreft stille luchtverplaatsing is Noctua nog steeds koning. Waarom ga je niet gelijk voor een Dark Rock ofzo?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03
Is wel een beetje zonde, kun je toch beter een andere koeler kopen die wel volledig in het zwart te krijgen is?

• MarlonQ
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Hey, bedankt voor jullie antwoorden.
Dank u voor het 12 cm antwoord.

Als opheldering voor de overige antwoorden. Als nog hartstikke bedankt. Ik heb op dit moment een Noctua koeler in mijn pc, echter is deze eigenlijk te groot (duidelijk een noob op dit gebied) ik heb toen der tijd niet goed gekeken welke keuzes er allemaal waren.

Nu heeft Noctua zelf de oude vertrouwde koelers ook in het zwart uitgebracht. Behalve dan de hier boven genoemde.
Nu was mijn idee om dan van Noctua zelf er twee losse zwarte fans bij te bestellen. Ik wilde alleen weten welke maat. Vandaar.