Help! Mijn cpu is erg warm met 5% load

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo ter stege
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-05 09:07
Hoi! Ik heb recentelijk wat NZXT hue fans in mijn pc geplaatst Ook heb ik de koel pasta vervangen van mijn i7700k en NZXT kraken x62, maar nu elke keer als ik mijn pc aan zet dan draait deze op ongeveer 95 graden, ik heb al 2 keer nieuwe koel pasta erop gedaan om zeker te weten dat dat het niet was, dit heeft niet geholpen, mijn cpu draait gwn op de standaard 4,2ghz, help! ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-09 23:28
zit je koeler wel goed aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo ter stege
Ja, maar ik hoor nu ook een raar geluid uit mijn pomp komen, ik denk omdat ik mijn pc in verschillende posities heb gehad dat er misschien lucht bubbels in mijn systeem zitten waardoor de cpu ook erg warm blijft voor een oplossing hiervoor zou zijn de pomp op 100% voor 45 min tot een uur en dat zou het verholpen moeten zijn, dit ga ik nu doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-09 11:11
Een veel snellere oplossing is de boel een paar keer voorzichtig kantelen, terwijl de boel loopt.
Maar als hij vanaf het begin meteen 95C is, denk ik toch dat je koeler geen goed contact maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timo ter stege
Probleem opgelost! Ik heb de radiator los gemaakt en omhoog gehouden, de temperatuur is nu goed!!! :)