Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Heeft ios 13 self learning AI?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• juliank
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 21:01
De vraag is of apple ios 13 een self learning ai heeft voor de automatische helderheid.. ik wordt er namelijk zelf moe van om steeds de helderheid hoger of lager te zetten.. dus de bedoeling hiervan dat als hij automatisch staat en zelf de helderheid te hoog zet dat ik hem dan lager zet en dat later dan ook precies zelf doet

Alle reacties

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 21:12

Angeloonie

Cheeseburger Addict

juliank schreef op maandag 13 januari 2020 @ 16:09:
De vraag is of apple ios 13 een self learning ai heeft voor de automatische helderheid.. ik wordt er namelijk zelf moe van om steeds de helderheid hoger of lager te zetten.. dus de bedoeling hiervan dat als hij automatisch staat en zelf de helderheid te hoog zet dat ik hem dan lager zet en dat later dan ook precies zelf doet
Nee, zit er niet in.
Je hebt de "True Tone" die automatisch aanpast, maar als je daar nog van wilt afwijken dan moet je dat iedere keer doen. True Tone pakt enkel de "algemeen gewenste helderheid" iedere keer zeg maar.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True