Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
mn zoon wil niet meer met zn Switch spelen omdat hij bij Fortnite alleen nog zicht naar beneden heeft ipv naar voren. Hij heeft geen idee wat te doen, ik al helemaal niet . Wie weet hoe hij dit kan verhelpen en gewoon weer kan spelen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Als ik zoeken bij google naar 'nintendo switch fortnite top down view' kom ik hier uit als eerste link:
https://gamewith.net/fortnite/article/show/102
Daarin worden verschillende settings uitgelegd. Ik speel zelf geen Fortnite, maar heb wel een switch. Ik zal kijken of ik vanavond je probleem kan reproduceren en hopelijk oplossen. Ik vermoed dat het gewoon een instelling is, dus ploeg die eens door/speel er wat mee en kijk wat er gebeurt?

Heb je dit probleem trouwens alleen als je handheld speelt of ook als hij in de dock zit?

edit: sorry ik zie dat je voor Fortnite nog weer een aparte account moet aanmaken. Aangezien ik het verder niet ga spelen, ga ik dat niet doen. Ik hoop dat je er met de tip hierboven zelf wel uitkomt....

[ Voor 22% gewijzigd door gwystyl op 13-01-2020 20:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Zo te zien Motion Controls uitzetten.
Speelt hij handheld? Zo ja dan zal het blikveld naar beneden gericht zijn wanneer de tablet op schoot ligt o.i.d. Spelen zonder Motion Controls zou dat moeten verhelpen.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.