Hoi Allemaal,
5 jaar geleden heb ik een nieuwe gamepc gebouwd die het opzich nog goed doet, maar hier en daar kriebelt het toch wel om wat te upgraden. Ik heb aan deze pc nu 2 60hz schermpjes hangen, en wil naar 3 schermen met 144hz, maar ben bang dat ik dan echt tegen problemen ga aanlopen tijdens het gamen.
Ik weet niet of dit terecht is, want zo veel verstand heb ik er nou ook niet meer van.
Mijn concrete vraag. Krijg ik problemen als ik eerder genoemde schermen aan bovenstaande build koppel? Zo ja, wat kan ik dan het best upgraden om spellen als GTA V, CS:GO of Ghost Recon Wildlands nog gewoon op 60fps te kunnen spelen.
Of moet ik helemaal overstag gaan en gewoon een nieuwe PC bouwen?
5 jaar geleden heb ik een nieuwe gamepc gebouwd die het opzich nog goed doet, maar hier en daar kriebelt het toch wel om wat te upgraden. Ik heb aan deze pc nu 2 60hz schermpjes hangen, en wil naar 3 schermen met 144hz, maar ben bang dat ik dan echt tegen problemen ga aanlopen tijdens het gamen.
Ik weet niet of dit terecht is, want zo veel verstand heb ik er nou ook niet meer van.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-6400 Boxed | € 201,34 | € 201,34 |
| 1 | Moederborden | MSI B150 PC MATE | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 576,42 | € 576,42 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 37,87 | € 37,87 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define S | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,54 | € 29,54 |
| 1 | Toetsenborden | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair CX750M | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Solid state drives | Crucial BX100 250GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.009,97 | ||
Mijn concrete vraag. Krijg ik problemen als ik eerder genoemde schermen aan bovenstaande build koppel? Zo ja, wat kan ik dan het best upgraden om spellen als GTA V, CS:GO of Ghost Recon Wildlands nog gewoon op 60fps te kunnen spelen.
Of moet ik helemaal overstag gaan en gewoon een nieuwe PC bouwen?