Spotify in de auto

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Hoi

Ik heb een auto met een vervangbare 1 Din autoradio
Tot op heden gebruikte ikk losse usb sticks met mp3's . maar de USB functie is overleden.

Nu gebruik ik thuis tegenwoordig alleen nog maar spotify, en mijn MP3 collectie is dus ook al jaren oud.
Dus ik zoek een manier om dit ook in de auto spotify te gaan gebruiken in ofline modus. Wat ik vooral wil is dat hij vanzelf gaat spelen als ik ga rijden, en ik simpel tussen play listen kan schakelen. En dat hij gewoon doorgaat bij afspelen met waar hij vorige keer gestopt was.

Het mooiste zou natuurlijk een 1u autoradio met ingebouwde spotify client zijn.
Alleen tot op heden heb ik daar nog niks in gevonden. Er zijn enkele 2 Din varianten (Die dus niet passen)
En enkele met 1 groot scherm dat uit de radio omhoog komt. maar die zou voor de bediening van de verwarming komen, dus dat werkt ook niet

Als Alternatief gebruik ik op dit moment de blue tooth functie van de radio i.c.m met mijn GSM.
Maar ik vind dit niet practisch
-Verbinding komt vaak niet goed tot stand.
-ALs hij al tot stand komt duurt het vrij lang voordat er iets begint te spelen.
-Ik kan niet op de auto radio van playlist wisselen. alleen volgend nr.
-Altijd bluetooth vreet batterij duur op mijn gsm
-Ik heb niet altijd mijn gsm bij,
-Ik wil in de auto vaak andere muziek luisteren dan in huis.

Bovenstaande resulteert in dat ik regelmatig onder het rijden de GSM uit mijn broekzak moet halen om spotify te bedienen. Dat is natuurlijk niet handig. Mede ook omdat ik geen auto houder voor deze telefoon heb.

Ik zoek ook heel bewust geen oplossing waarbij ik mijn eigen GSM elke keer in/uit de houder moet steken

Ik was al op zoek naar een soort losse MP3 speler met spotify ondersteuning om in te bouwen
Maar ook die lijken niet te bestaan.

Ïk zit al te overwegen een goedkopere gsm vast te monteren in de auto.
Maar dan vraag ik me af of dat dan wel beter gaat werken. En of het dat wel handig is, ivm junkies en ingeslagen ramen enz..

Ik ben vast niet de enige die hier al eens over gedacht heeft, dus iemand enige suggestie / ideeën ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macdushi
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:10
Ik Gebruik de app Dashify om snel tussen spotify afspeellijsten te switchen, ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:34
Euh, welke telefoon hebben we het hier over?
Je zou kunnen kijken naar een kabeltje voor hoofdtelefoon, mits je radio dat ondersteund(dat doe ik, maar wisselen is niet zo makkelijk, maar gebruik dan ook maar 1 play list).
Wat ook kan als je Android hebt is zo'n Chinese Android radio aanschaffen ter vervanging van je huidige.