Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernhardn
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 03-04-2023
Nou, dit is dus mijn laatste Sony product ooit!
Heb afgelopen zomer de Oled van Sony gekocht met de cashback actie. ik had hem op het laatst van de actie aangeschaft. maar moest eerst een maand wachten om hem te kunnen claimen. nu is die actie periode verlengd tot eind december, echter bij het invoeren van de gegevens kreeg ik foutmeldingen dat mijn tv niet in behandeling genomen kon worden!!!
Heb ze gebeld en ze vroegen me om nog eventjes te wachten en het wat later weer te proberen.
Klachten aangemaakt maar helaas men kan niks meer doen want de acties zijn afgelopen! probeer ze daar uit te leggen dat ik het niet nu probeer maar toen! dit komt moeilijk bij ze binnen.

Zijn er hier meer die problemen hebben met het claimen van de Cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-05 15:01
Via welke winkel/retailer heb je het besteld? Dat is altijd het eerste contact punt niet de fabrikant. Met een auto ga je ook naar je dealer en niet naar de fabriek waar hij in elkaar geschroefd wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Torac schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:48:
Via welke winkel/retailer heb je het besteld? Dat is altijd het eerste contact punt niet de fabrikant. Met een auto ga je ook naar je dealer en niet naar de fabriek waar hij in elkaar geschroefd wordt. ;)
Met Cashback acties ligt dat (helaas) anders. Die komen normaal gesproken van de importeur en niet van de winkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stevenleemans
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
downtime schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:53:
[...]

Met Cashback acties ligt dat (helaas) anders. Die komen normaal gesproken van de importeur en niet van de winkel.
Dat wil toch niks zeggen? Als je een kwalitatieve winkelier hebt, dan gaat die op zijn beurt met de vertegenwoordiger van Sony contact opnemen met de uitleg (en hopelijk het staven van bewijsmateriaal) en zal hij als bemiddelaar toch iets proberen doen voor de klant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jansen-nl
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-04 15:08
Loopt de cashback via Sony zelf? In mijn ervaring wordt dit door Sony uitbesteed aan een andere club. (die mailt via sonypromotie@consumercare.info) Dat was in ieder geval zo bij hun camera-tak. Ik heb 1 keer een cashback aangevraagd. Deze werd keurig betaald, maar wel enkele maanden te laat.

“He is no fool who gives what he cannot keep to gain what he cannot lose.” - Jim Elliot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:43

Blokker_1999

Full steam ahead

Maar waarom moest je eerst een maand wachten als je hem tegen het einde van de actie had gekocht? En wat voor melding kreeg je dat je aanvraag niet in behandeling kon genomen worden? Verkeerd type toestel of een technische fout aan hun kant? En toen je gebeld heb, hoe lang liep de actie nog op dat moment?

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Pagina: 1