Het BeamNG Drive forum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1320126

Topicstarter
Praat hier lekker over BeamNG drive of stel hier je vragen over het spel, deel dingen mee. Let op dit form is alleen bedoeld voor BeamNG drive gerelateerde onderwerpen! Dus praat niet over je oma die van haar scootmobiel is gevallen!

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 1320126 op 13-01-2020 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Game is nu in Tijdelijke aanbieding op steam: https://store.steampowered.com/app/284160/BeamNGdrive/

Nu maar €18,80

Dus als je de game goedkoop wil is nu je kans
(Niet bekent hoelang de actie duurt)

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 1320126 op 13-01-2020 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zijn er andere mensen die problemen hebben met de Multiseat optie, als ik een controller aansluit hoort deze zogenaamd bij player 1 die al het toetsenbord en de muis heeft en player 2 heeft geen bursting, tab switcht alleen de players niet de controls dus dat werkt ook niet, iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flip_eg4
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-03 15:17

flip_eg4

Youtube: PhMotorsports

Ik kan mij niet voorstellen dat er geen mensen op tweakers niet aan de slag zijn gegaan met mod's (al dan niet maken) voor beamNG.drive. :P

Zelf ben ik redelijk verslaafd op het moment aan de monster truck mods* die er veelal zijn, een voorbeeld van wat kan. *= CRD monster jam

Wil zelf weer op het niveau komen dat ik weer auto's en tracks maak met 3d programma's (geloof dat het voor beamng vooral blendr is).

Vraag me af of er meerder hier zijn die ermee bezig zijn om zo wat ervaringen uit te wisselen.

https://www.youtube.com/@PhMotorsports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13-04-2024
Geprobeerd en refund aangevraagd en gekregen, ik kreeg op geen enkele manier mijn G27 en T-LCM pedalen geconfigureerd en als het gaspedaal het deed dat werkte het stuur niet en vice versa, full screen aangevinkt en elke keer met opnieuw opstart weer in windowed. Na een uurtje was ik daar wel moe van, exit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flip_eg4
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-03 15:17

flip_eg4

Youtube: PhMotorsports

Zonde, mijn fanatec spullen werken goed.

https://www.youtube.com/@PhMotorsports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Ik had ook problemen met een dfgt qua instellingen. Even een uurtje goed voor gezeten en het werkt gewoon goed nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:26

marapuru

db.

Sinds vorige week ook eigenaar van BeamNG drive. Erg leuk om mee te spelen en vooral veel te crashen in slowmotion!

Nog meer actieve spelers hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Nog wel regelmatig hier. Soms gewoon om rond te cruisen, anderzijds om zoveel mogelijk schade te rijden. Geeft ook wel een soort van voldoening. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Gummiebeer schreef op maandag 19 mei 2025 @ 18:31:
Nog wel regelmatig hier. Soms gewoon om rond te cruisen, anderzijds om zoveel mogelijk schade te rijden. Geeft ook wel een soort van voldoening. :+
herkenbaar! gewoon de hele auto aan gort rijden :P gezien de overige objecten toch niet stuk willen..
wat eigenlijk best jammer is.. nu wint de Dixi altijd van de auto :')

404 Signature not found

Pagina: 1