Toon posts:

Aopen HQ-45 PRO .. waar te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie deze kast eens :

http://www.aopen.com/products/housing/hq45pro.htm

Deze kast vind ik echt geweldig mooi, en hij is vast en zeker van goeie kwaliteit, maar ik zie hem nergens staan in pricewatch :'( :'( :'(

weet iemand toevallig waar ik deze prachtige kast kan krijgen?? of is ie niet in nederland?? Komt ie nog?? en wanneer??? wat gaat deze wonderdoos kosten?

Ik vind hem echt een beauty!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Alle adressen:

http://www.aopen.com/store/dist/europe.htm#Netherlands

Stond nog een linkje naast: WHERE TO BUY?

edit:

Dus Nijmegen of Amerfoort voor jou...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 19:55 schreef Merely het volgende:
Alle adressen:

http://www.aopen.com/store/dist/europe.htm#Netherlands

Stond nog een linkje naast: WHERE TO BUY?

edit:

Dus Nijmegen of Amerfoort voor jou...
he nijmegen?? ga ik morgen ff checken :D

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

[b]Op donderdag 02 augustus 2001
Eerst even bellen hé... met dit weer voor niets ergens heen gaan is vermoeiend...

edit:

Maar eh... Techwarrior; geen dank, graag gedaan, die search

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Wat is er eigenlijk het verschil mee met de normale hq45 (die heb ik namelijk). Ik zie alleen een usb-poortje aan de voorkant. Naja, dat is nou ook niet echt speciaal.
En de rest van de specs is allemaal hetzelfde...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
Op donderdag 02 augustus 2001 20:00 schreef limp_bizkit het volgende:

[..]

Idd eerst ff bellen, meeste zijn groothandels, en die leveren meestal niet aan particulieren.

Amersfoort raad ik je af, ICP is inmiddels (of bijna) failliet verklaard.

Verder: Rein Elektronic (Eindhoven) heet inmiddels al een tijdje Avnet Applied Computing :)

lekkere up-to-date lijst :)

• dondervogel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Op donderdag 02 augustus 2001 20:08 schreef keeper het volgende:
Wat is er eigenlijk het verschil mee met de normale hq45 (die heb ik namelijk). Ik zie alleen een usb-poortje aan de voorkant. Naja, dat is nou ook niet echt speciaal.
En de rest van de specs is allemaal hetzelfde...
ik heb de hq45 ook gehad en dit had ik er niet opzitten:
--------------------------------------------
Slide-in/out, Slide board for easy assembly
-------------------------------------------
Dit zit wel op de hq08a maar zat bij mij echt niet op de hq45

AMD T-bird 1000@1050 ,Abit KT7-Raid ,640MB cas2 133mhz ram ,Asus V7700Pure 235@420 ,Iiyama s900MT1, 30Gb Maxtor ATA100, Terratec X-fire 1024, Kenwood 72x, Aopen 16x40, Plexwriter 12x10x32a, Aopen HQ08a Big tower | 3dmark 2000: 7754 | 2001:3615 |

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Nou dat zit dus wel in de hq45 hoor (staat ook bij de specs van die kast op de a-open site). Dat zijn de twee zijkanten van de kast, die je (mits de schroefjes aan de achterkant loszitten, duh) er zo kan in en uit schuiven. Werkt perfect. Is vele male relaxter dan mn andere kast, waar ik de hele kap er af moet halen..

en die hq45 is dus gewoon te koop bij mycom, venema en andere winkels (200 piek)

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 10:46
Op donderdag 02 augustus 2001 23:46 schreef keeper het volgende:
Nou dat zit dus wel in de hq45 hoor (staat ook bij de specs van die kast op de a-open site). Dat zijn de twee zijkanten van de kast, die je (mits de schroefjes aan de achterkant loszitten, duh) er zo kan in en uit schuiven. Werkt perfect. Is vele male relaxter dan mn andere kast, waar ik de hele kap er af moet halen..

en die hq45 is dus gewoon te koop bij mycom, venema en andere winkels (200 piek)
Dat is het niet, ze bedoelen dat je je moederbord op een plaat schroeft die je zo achter uit je kast kan trekken, inclusief alle insteekkaarten die erop zitten...

Maarja dat zit ook op mijn Codegen Bigtower van f140,- :P

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Mja. Het staat toch echt precies hetzelfde bij het specslijstje van de hq45. Maar goed. Dit is niet boeiend.

Verwijderd

de case is net nieuw heh, staat er ook bij, hij is nog nieuwer dan de H600A en die is ook nog nergens te krijgen, ben benieuwd of je hem al kan bestellen

• dondervogel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Op donderdag 02 augustus 2001 23:46 schreef keeper het volgende:

nee ik bedoel dat je het moederbord met alles er op en er aan (videokaart, netwerkkaart, enz) aan de achterkant er zo uit kan halen (een soort lade die je er zo uit trek handig hoor)

[bijgevoegt]

sorry dubbel post |:( |:( |:(

[/bijgevoegt]

AMD T-bird 1000@1050 ,Abit KT7-Raid ,640MB cas2 133mhz ram ,Asus V7700Pure 235@420 ,Iiyama s900MT1, 30Gb Maxtor ATA100, Terratec X-fire 1024, Kenwood 72x, Aopen 16x40, Plexwriter 12x10x32a, Aopen HQ08a Big tower | 3dmark 2000: 7754 | 2001:3615 |

Pagina: 1