"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Misschien heeft niet alleen de crew last van het warme weer
das maar te hopen dan want van alle berichten omtrent chanserv wordt je ook niet echt veel wijzer... maar goed, zal idd wel door het weer komen...Op donderdag 02 augustus 2001 19:50 schreef wildhagen het volgende:
Hmm, dat was een geintje
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Volgens mij is niet eens dat geintje gemaakt??? Ik kan me vergissen hoor...Op donderdag 02 augustus 2001 19:51 schreef syserr het volgende:
[..]
das maar te hopen dan want van alle berichten omtrent chanserv wordt je ook niet echt veel wijzer... maar goed, zal idd wel door het weer komen...
[/HOAX] enzo...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Wees niet ongerust, havana is gewoon nog HGA
Hmm, ken jij IRC? Chanserv (Channel services) maakt daar deel van uit, heeft niks met GoT te makenOp donderdag 02 augustus 2001 19:51 schreef syserr het volgende:
[..]
das maar te hopen dan want van alle berichten omtrent chanserv wordt je ook niet echt veel wijzer... maar goed, zal idd wel door het weer komen...
Virussen? Scan ze hier!
Hij heeft zelf nog een bericht gepost in het mededelingforum dus dat zal wel loslopen.Door havana (H-G-A Net-wer-ken - 4095) - donderdag 02 augustus 2001 17:27
Verwijderd
Mijn fout.
Je maakt je wel snel beroemd/berucht als vakantiemodOp donderdag 02 augustus 2001 19:55 schreef johnny appleseed het volgende:
Nogmaals, dat was een uit de hand gelopen geintje en is daarom meteen weggehaald.
Mijn fout.
/flameOp donderdag 02 augustus 2001 19:59 schreef dennisdotcom het volgende:
Wat een professionaliteit weer
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
kende ik dus niet, maar kom er regelmatig berichten van op GoT tegen, wordt er nooit bij nagedacht hoe verwarrend dat kan zijn voor mensen die alleen gotten en t-netten?! de structuur van alle adjes modjes hga en crwemembers is zowieso al niet echt doorzichtig (misschien eens tijd voor een soort hierarchieboom op t-net?) ....Op donderdag 02 augustus 2001 19:54 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Hmm, ken jij IRC? Chanserv (Channel services) maakt daar deel van uit, heeft niks met GoT te maken
Mag ik vragen wat je doel is, als het al toegegeven is, dat het een fout is!Op donderdag 02 augustus 2001 19:59 schreef dennisdotcom het volgende:
Wat een professionaliteit weer
Duidelijk toch? Gewoon een 'mislukt' grapje, dat ook gelijk werd weggehaald..Op donderdag 02 augustus 2001 19:55 schreef johnny appleseed het volgende:
Nogmaals, dat was een uit de hand gelopen geintje en is daarom meteen weggehaald.
Mijn fout.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Voor jou een raadsel, voor mij een weetOp donderdag 02 augustus 2001 20:04 schreef Grrrrrene het volgende:
/flame
GoT wil graag professioneel overkomen, maar dit soort geintjes moet je gewoon niet doen. Waar slaat het nou weer op? Net als die nepruzie van Tom & HlpDsK destijds...
Yep, maar je moet het gewoon voorkomen.Op donderdag 02 augustus 2001 20:06 schreef JvS het volgende:
Mag ik vragen wat je doel is, als het al toegegeven is, dat het een fout is!
Duidelijk toch? Gewoon een 'mislukt' grapje, dat ook gelijk werd weggehaald..
Virussen? Scan ze hier!
refresh? spook?Op donderdag 02 augustus 2001 20:07 schreef wildhagen het volgende:
Waarom zegt iedereen dat het geintje weggehaald is?Ik zie hem namelijk nog gewoon in het mededelingenforum staan...
Al gedaan, cookies deleted, temp inet-files verwijderd, opnieuw ingelogd... en het staat er nog steeds...Op donderdag 02 augustus 2001 20:10 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
refresh? spook?
Virussen? Scan ze hier!
Niet in de war met Chanserv?Op donderdag 02 augustus 2001 20:11 schreef wildhagen het volgende:
Al gedaan, cookies deleted, temp inet-files verwijderd, opnieuw ingelogd... en het staat er nog steeds...
Voor jou:Op donderdag 02 augustus 2001 20:06 schreef syserr het volgende:
kende ik dus niet, maar kom er regelmatig berichten van op GoT tegen, wordt er nooit bij nagedacht hoe verwarrend dat kan zijn voor mensen die alleen gotten en t-netten?! de structuur van alle adjes modjes hga en crwemembers is zowieso al niet echt doorzichtig (misschien eens tijd voor een soort hierarchieboom op t-net?) ....
Uhm, daar HEBBEN we het hier toch over? Of mis ik hier nu ff wat?Op donderdag 02 augustus 2001 20:12 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Niet in de war met Chanserv?
Virussen? Scan ze hier!
Op donderdag 02 augustus 2001 20:13 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Uhm, daar HEBBEN we het hier toch over? Of mis ik hier nu ff wat?
Ja. Je mist watOp donderdag 02 augustus 2001 20:13 schreef wildhagen het volgende:
Uhm, daar HEBBEN we het hier toch over? Of mis ik hier nu ff wat?
Waar in MF zie jij dat havana ontslagen isOp donderdag 02 augustus 2001 20:07 schreef wildhagen het volgende:
Waarom zegt iedereen dat het geintje weggehaald is?Ik zie hem namelijk nog gewoon in het mededelingenforum staan...
Spuit 11 geeft ook waterOp donderdag 02 augustus 2001 20:14 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Waar in MF zie jij dat havana ontslagen is![]()
![]()
Verwijderd
Maarruhh, Chanserv is op mijn privé IRC netwerk toch echt een service en geen persoon dus ik neem dat het ChanServ-verhaal zelf ook een uit de hand gelopen grap is? Anders snap ik het even niet meer
Hmmm... ja, lekker wazig ook allemaal...Op donderdag 02 augustus 2001 20:14 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Ja. Je mist wat
Virussen? Scan ze hier!
Ahhhrg, 2 windows open met dit topic, de een gerefreshed in een ver verleden, de ander up-to-dateOp donderdag 02 augustus 2001 20:15 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Spuit 11 geeft ook water![]()
Lekker snugger van me
Ja, dat is ook een grap ja, hoewel er wel iemand Chanserv als nick hier heeft geregged. Nu nog Nickserv en Memoserv en OperServOp donderdag 02 augustus 2001 20:16 schreef beelzebubu het volgende:
wildhagen heeft het over ChanServ...
Maarruhh, Chanserv is op mijn privé IRC netwerk toch echt een service en geen persoon dus ik neem dat het ChanServ-verhaal zelf ook een uit de hand gelopen grap is? Anders snap ik het even niet meer
Virussen? Scan ze hier!
Dit was (net als ChanServ) een flauwe grap. Al die flauwe grappen hierzoOp donderdag 02 augustus 2001 20:16 schreef wildhagen het volgende:
Hmmm... ja, lekker wazig ook allemaal...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Wel een foute grap als je de internals van IRC niet kentOp donderdag 02 augustus 2001 20:17 schreef wildhagen het volgende:
Ja, dat is ook een grap ja, hoewel er wel iemand Chanserv als nick hier heeft geregged. Nu nog Nickserv en Memoserv en OperServ
zoals * Dennis dusOp donderdag 02 augustus 2001 20:19 schreef beelzebubu het volgende:
Wel een foute grap als je de internals van IRC niet kent
Moeten er nu niet waarschuwingen en Ban's uitgedeeld worden aan de betreffende personen?Op donderdag 02 augustus 2001 20:17 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Dit was (net als ChanServ) een flauwe grap. Al die flauwe grappen hierzo
en nog klopt ie niet!? dat typen ging weer lekker vandaag.. (wat wil je ook na 2weken vakantieOp donderdag 02 augustus 2001 20:19 schreef Grrrrrene het volgende:
Eindelijk topictitel aangepast
Mwah, het is zo simpel...Op donderdag 02 augustus 2001 20:20 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
zoals * wildhagen dus
Chanserv/NickServ/Operserver/Memoserv zijn geen personen, maar services (Channel, Nick, Operator en Memo-server respectievelijk), vandaar ook Serv
Virussen? Scan ze hier!
Ja, al die modjes die nu met mij lullen, daar ben ik ondertussen ook achterOp donderdag 02 augustus 2001 20:21 schreef wildhagen het volgende:
Mwah, het is zo simpel...
Chanserv/NickServ/Operserver/Memoserv zijn geen personen, maar services (Channel, Nick, Operator en Memo-server respectievelijk), vandaar ook Serv
Word je daar geil van ofzo? Met modjes lullenOp donderdag 02 augustus 2001 20:23 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Ja, al die modjes die nu met mij lullen, daar ben ik ondertussen ook achter
ok dan, het duurt ff maar dan heb je ook wat... (is havana echt op de meest simpele manier geschreven???)Op donderdag 02 augustus 2001 20:25 schreef Grrrrrene het volgende:
Topictitel is nu foutloos, ik had alleen de typo in nsoltagen (ofzo) gezien
http://gathering.tweakers.net/index.php <-- kijk daar ff achter NetwerkenOp donderdag 02 augustus 2001 20:27 schreef syserr het volgende:
[..]
ok dan, het duurt ff maar dan heb je ook wat... (is havana echt op de meest simpele manier geschreven???)
Verwijderd
mooi, ik wou het net zeggenOp donderdag 02 augustus 2001 20:26 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Word je daar geil van ofzo? Met modjes lullen

Ik hoop dat het een beeeeetje duidelijk is
-> Titel staat in het midden. Een admin is dus verantwoordelijk voor de aansturing van heel GoT en heeft ook Administrator rechten. Een HGA zorgt voor een hoofdgroep en heeft ook Administrator rechten. Een Mod zorgt voor een forum en heeft, al naar gelang ervaring en behoefte, GM-rechten (alle forums modden), HGM-rechten (alle forums in een hoofdgroep modden) of Moderator-rechten (alleen eigen forum modden)
+ dpc html / t.net crewOp donderdag 02 augustus 2001 20:40 schreef Grrrrrene het volgende:
^^^ Vakantiemod vergeten
DPC-users hebben HTML-rechten, maar verder niets met de aansturing van GoT te maken
Tsssss, mijn plaatje was weer niet goed genoegOp donderdag 02 augustus 2001 20:38 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ter verbetering van dat plaatje van d.com heb ik ff een Femme stylee plaatje gemaakt
Niet iedereen zit op een ircnet met chanserv hoor, 'k zou zeggen leer jij de internals van irc effe.. kan alles of niks zijn namelijk.Op donderdag 02 augustus 2001 20:19 schreef beelzebubu het volgende:
Wel een foute grap als je de internals van IRC niet kent
In mijn enthousiasme leek het mij leuk ook de bezoekers ff voor de gek te houden. Niet lui als Wildhagen, maar die jongens die nog nooit van ChanServ hadden gehoord (*uhgh Dennis.com
Jammer dat sommigen gelijk beginnen te roepen dat 'als een user dit gedaan zou hebben...'. Dat is de hele grap, aangezien ik nog steeds
Nah ik ben dus nog steeds H-G-A en ik hoop dat jullie net zo hard om deze grap hebben kunnen lachen als ik. Zo niet -> jam-mer, sim-pel
Verwijderd
Ik vond hem wel geslaagdOp donderdag 02 augustus 2001 22:35 schreef havana het volgende:
Hehe waar een geintje allemaal toe kan leiden. Ik zal het ff uitleggen. Ik zat me samen met Sinterklaas te ergeren in de chat aan ChanServ (die deed nogal irritant), toen kwamen we op het idee een geintje uit te halen door net te doen alsof ChanServ een echt persoon was. Sint openede een topic op het crewforum waarin hij voorstelde ChanServ maar niet naar de crewmeeting te laten komen, waarop velen inhaakten "we moeten hem maar es goed toespreken". Ik maakte snel een kloontje aan en reageerde aldaar, dikke lol.
In mijn enthousiasme leek het mij leuk ook de bezoekers ff voor de gek te houden. Niet lui als Wildhagen, maar die jongens die nog nooit van ChanServ hadden gehoord (*uhgh Dennis.com), en dat had wellicht een iets TE groot effect.
Jammer dat sommigen gelijk beginnen te roepen dat 'als een user dit gedaan zou hebben...'. Dat is de hele grap, aangezien ik nog steedsnog de crew behoor, was het juist leuk het zo realistische mogelijk aan te pakken (anders had ik het heus wel in de de HK neergezet).
Nah ik ben dus nog steeds H-G-A en ik hoop dat jullie net zo hard om deze grap hebben kunnen lachen als ik. Zo niet -> jam-mer, sim-pel
Maaaaaar vind wel dat je een waarschuwing verdient:
1. omdat je mensen voor de gek houd en daarmee de autoriteit van de modjes in zijn geheel;
2. Kloontjes verboden zijn.
Overigens moet me nogmaals van het hart, dat het me echt tegenvalt van sommige lieden dit direct weer aan te grijpen om de crew af te kraken. Nogmaals: wij zijn niet professioneel, wij zijn amateurs die ook af en toe houden van een geintje. En dat hoeft echt niet ten koste te gaan van het modden etc. Normaal lollen we met elkaar in private, maar nu leek het me juist leuk users erbij te betrekken. Wildhagen e.a. pakken dit heel leuk op, anderen beginnen gelijk te zeiken. Dat vind ik.. dat vind ik gewoon erg goedkoop.
ik ben blij dat je r nog bent hoor Havana....
[/slijm mode]
maar 't is idd jammer dat sommigen een geintje op zijn tijd niet kunnen waarderen... het hoeft toch niet altijd serieus??
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
Op donderdag 02 augustus 2001 22:51 schreef havana het volgende:
Kloontjes zijn niet verboden voor de crew. Waarom: omdat wij ze soms nodig hebben om rechten etc. uit te proberen
Overigens moet me nogmaals van het hart, dat het me echt tegenvalt van sommige lieden dit direct weer aan te grijpen om de crew af te kraken. Nogmaals: wij zijn niet professioneel, wij zijn amateurs die ook af en toe houden van een geintje. En dat hoeft echt niet ten koste te gaan van het modden etc. Normaal lollen we met elkaar in private, maar nu leek het me juist leuk users erbij te betrekken. Wildhagen e.a. pakken dit heel leuk op, anderen beginnen gelijk te zeiken. Dat vind ik.. dat vind ik gewoon erg goedkoop.
Ik mag die geintjes wel maar de reacties in LA gingen ineens wel erg hard
[edit]
overigens is mijn nickname met een kleine h
Verwijderd
Maar laat de betreffende topics dan staan (doe ze op slot, zet een uitleg in de laatste post en verander evt. de topictitel).
Want waarschijnlijk zou ik best om de grap kunnen
Als ik als user zulke grapjes maak (en ik kom ermee weg
Ik heb er soms toch al zoveel moeite mee om
posts van mods goed in te schatten; het is soms slecht in te schatten of ze als user of als mod posten. Een aparte user aanmaken voor de mods is onwerkbaar (dan moeten ze steeds inloggen enzo), wellicht is het handig om een bepaalde code (of zelfs icoontje) af te spreken, waar ze een post mee beginnen als ze in hun mod-functie posten.
zo te zien heb ik weer een goeie grap van de crew gemist
kunnen jullie voortaan ff waarschuwen vantevoren, en grappen na 7'en 's avonds doen?
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
sorry havana...Op donderdag 02 augustus 2001 23:36 schreef havana het volgende:
[edit]
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
Die was zeker beter, nog nooit een topic zo snel zien gaan.Op donderdag 02 augustus 2001 23:55 schreef woutf het volgende:
hij was zeker goed, bijna net zo goed als de Tom/HlpdSk flame topic
Verwijderd
paasvakantie: dexterslabOp vrijdag 03 augustus 2001 02:24 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Die was zeker beter, nog nooit een topic zo snel zien gaan.
Hmjah, die ging wel iets harder dan deze ja, iets van 2-3 replies PER SECONDEOp vrijdag 03 augustus 2001 02:26 schreef MREn het volgende:
[..]
paasvakantie: dexterslab
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Wel hAVANAOp donderdag 02 augustus 2001 23:36 schreef havana het volgende:
Mooi dat er ook lui zien die het wel konden waarderen, dat vind ik erg leukEn ja: LA gaat hard vanavond. Is niet erg, daar zijn we voor
[edit]
Verwijderd
Waren die reacties van johnny appleased nou ook serieus of hoorde dat erbij
Verwijderd
Kijk eens naar zijn modstatusOp vrijdag 03 augustus 2001 08:37 schreef beelzebubu het volgende:
/me vond het grapje ook wel geslaagd
Waren die reacties van johnny appleased nou ook serieus of hoorde dat erbij![]()
Verwijderd
DuidelijkOp vrijdag 03 augustus 2001 08:39 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Kijk eens naar zijn modstatus