welke headset moet ik hebben

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• river-cola
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 17:38
Mijn vraag
hallo, allen ik ben op zoek naar een nieuwe headset ik heb nu een zeer lange tijd een PX22 turtle beach
deze bevalt mij zeer goed door de functies die er op zitten zo kan ik met 1 wieltje het geluid van BVB discord harder en zachter zetten en met 1 ander wieltje het geluid van de game harder en zachter zetten
zo dat als mensen ineens schreeuwen dat ik ze makkelijk kan mute met het kastje van mijn headset
en of het game geluid even iets harder moet nu begint dus mijn headset te vergaan aan ouderdom

Relevante software en hardware die ik gebruik
PX 22 turtle beach
pricewatch: Turtle Beach Ear Force PX22 Pro

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik ben aan het zoeken geweest welke headset de zelfde manier heeft van aansluiten
ik kan het alleen niet makkelijk vinden over deze functie is er niet vaak informatie te vinden !

Prio.1
ik ben dus op zoek naar een headset die mijn game geluid afzonderlijk kan regelen van mijn spraak kanaal

Prio 2
ik ben ook wel op zoek naar iets wat goede kwaltijd heeft mijn huidige headset werkt maar ik mis toch nog wat geluid kwaltijd

[ Voor 4% gewijzigd door river-cola op 13-01-2020 00:10 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:00

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat zou met deze moeten kunnen, maar dan mag je er wel wat voor geld neerleggen:
pricewatch: Steelseries Arctis Pro (bedraad) + GameDAC

Wat is je budget?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Overigens kan de Arctis 7 (draadloos) en uit mijn hoofd de Arctis 5 (bedraad) dat ook voor een wat lager prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@river-cola Aankoopadvies doen we in CEA; ik verplaats je topic bij deze.